Part- 1: Saved by Debt

2.7K 92 3
                                    

Jk: Yah... Arjuma.. ခင္​ဗ်ား အ​ေႂကြး​ေတြဘယ္​​ေတာ့ျပန္​ဆပ္​မွာလည္​း...

LL's STPM: အာ..​ေမာင္​​ရင္​ကလည္​း ခဏ​ေလး​ေစာင္​့​ေပးပါ ဆပ္​မွာပါ...

Jk: မ​ေစာင္​့ႏိုင္​ဘူး...အခုဘဲလိုခ်င္​တယ္​ဗ်ာ..​ေဟ်ာင္​့ ​ေတြ....႐ွိတာအကုန္​သိမ္​းစမ္​းကြာ...

Ll's STPM: ​ေမာင္​ရင္​ရယ္​.. ဒီလုိ​ေတာ့မလုပ္​ပါ နဲ႔...အန္​တီ​ေပးစရာတခုရိွပါတယ္​ကြယ္​....

Jk: ကဲဗ်ာ... ဒါဆိုလည္​းျမန္​ျမန္​လုပ္​...

အ​ေဒၚႀကီး​သည္​...အိတ္​ထဲတြင္​ထည္​့ထား​ေသာ ဓာတ္​ပံုကိုထုတ္​လိုက္​ၿပီး...

Ll's STPM: သူကိုမလိုခ်င္​ဘူးလား​ေမာင္​ရင္​...
သူက အန္​တီ့ရဲ႕လင္​ပါ သမီးပါ... သူ႔အ​ေမမ႐ွိ​ေတာ့တဲ့​ေနာက္​ပိုင္း​အန္တီပဲသ႔ူကိုျပဳစုလာခဲ့ရတာ...အခုသူ႔အ​ေဖလည္​းဆံုးသြားၿပီဆို​ေတာ့.... အန္​တီလည္​းသူက္ိုအိမ္​မွာဆက္​ၿပီးမ​ေက​ြၽးႏို္​င္​​ေတာ့ဘူး​ေလ...အဲဒါ..​ေမာင္​ရင္​သူကိုအ​ေႂကြးနဲ႔သိမ္​းခ်င္​ရင္​...

ဓာတ္​ပံု ထဲတြင္​ ခႏၶာကိုယ္​အခ်ိဳးအစား လွလွပပ ပိတုနး္​​ေရာင္​ဆံႏြယ္​႐ွည္​မ်ားႏွင္​့​မိန္​းက​ေလးတဦး........
Jk သူမအားျမင္​ျမင္​ခ်င္​းပင္​ခ်စ္​မိသြားခဲ့သည္​...

Jk's pov: သူမ ကဓာတ္​ပံုထဲမွာ အျပစ္​ကင္း​တဲ့အျပံဳး​ေလးနဲ႔​ အရမ္​းခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတယ္​...ကိုယ္​လံုး ကိုယ္​​ေပါက္​ လွလွနဲ႔ဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​သူမကို အရမ္​းပဲ ခ်စ္​မိသြားၿပီဗ်ာ...

Jk: Arjuma... ကြၽန္​​ေတာ္​သူ​အ​ေၾကာင္​းကို အကုန္​သိခ်င္​တယ္​....

Ll's Stpm: Aww.. ဒါကသူကိုယ္​​ေရးအက်ဥ္​းပါ...

Jk စာရြက္​ကို ၾကည္​့လိုက္​တယ္​..စာရြက္​ထဲမွာက....
Name: Lilly Yeon
Birthday: 15.10.2005
Parents: Kim Dong Won+ Lee Chae Yeon
Born in: Seoul, South Korea

Jk's pov: စာရြက္​ထဲမွာက သူအ​ေၾကာင္​း​ေတ ကို​ေရးထားတယ္​....ဪ... သူ​ေလး​ေမြး​ေန႔​ေတာင္​​ေရာက္​​ေတာ့မွာပဲ....

Jk: Arjuma...အခုသူမဘယ္​မွာလဲ...

Ll's Stpm: အခုသူ ​သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းအိမ္​သြားတယ္​....ခန​ေနရင္​​ျပန္​လာ​ေတာ့မွာပါ...​ေမာင္​ရင္​သူလာတဲ့လမ္​းက​ေန​ေစာင့္​ၿပီး​ေခၚသြားရင္​ရပါတယ္​...

⚠Only You⚠JK+O.CDonde viven las historias. Descúbrelo ahora