Dark Paradise

1.8K 108 9
                                    

Yorumlar ve Votelar için çooook teşekkür ederim seviyorum sizi yaa ehehe

Evet bugün ki bölümümüzün ismi karanlık cennet *-* Multimedya da EunJung'ın barda giydiği giysi ve Sabah giydiği elbise var ^^

Bölüm şarkımız : Lana Del Rey - Dark Paradise 

Eğilip dudaklarımı öptüğünde tatlı yumuşak bir rüzgar esti ve başından şapka yere düştü. Ellerimi boynuna doladım o da belime dolladı ellerini...

Geri çekilip ona baktığımda gülümsedim. Ellerini tutup evin girişine doğru yürüdüm. Birlikte eve girdik ve salonda film izlerken uyuya kaldık.

Sabah erkenden kalkıp üzerime mini beyaz uçuş uçuş bir elbise giydim. Krem rengi yazlık ayakkabılarıma uygun krem rengi bir kemer taktım. Bu sadeliği bozacak yeşil ve beyaz taşlardan oluşan bir kolye takıp alt kata indim. Uyuyan bebeğime bakıp gülümsedim. Mutfağa gittim. Dolabı açıp baktığımda hiçbirşey olmadığını farkettim.

Dışarı çıkıp birşeyler almaya karar verdim. Anahtarımı alıp dışarı çıktım ve daha 2 adım atmadan yere yığıldım. Elbisem.. Beyaz elbisem kan içindeydi. Evet biri beni vurmuştu..

- Luhan'ın ağzından-

Dışardan gelen silah sesiyle uyandım. Evin içinde EunJung'ımı aramaya başladım.

''Ahh nerde bu kız. Acaba?.. Hayır hayır bu olamaz''

Koşarak kapıya çıktım. Kapıda bir kalabalık vardı. Ne olduğuna bakmak için aralarına girdim.

''EUNJUNG!''

Meleğim kanlar içinde yatıyordu. Hemen onuna kucağıma alıp ağlayarak arabama koşmaya başladım. Elbisesi.. Kanlar içindeydi..Olamaz EunJung'ım ölemez.. ''Gözlerini açsana!'' Arabanın kapısını açıp onu ön koltuğa bıraktım. Koşarak arabanın sürücü kaltuğuna geçtim ve arabayı hızlıca hastahaneye sürdüm. Lanet olsun trafik vardı. Ara sokaklardan hızlıca giderek hastahaneye geldim. Arabadan inip meleğimi kucağıma aldım ve acil girişine koştum.

''Yardım edin!! Yardım edin meleğim ölüyor! YARDIM EDİN!''

Hemşireler meleğimi sedyeye koyup ameliyathaneye götürdüler bende tabi peşlernden gittim ama ameliyat hane kapısana gelince içeri giremeyeceğimi söylediler. Yere çöküp ağlamaya başladım. Lanet olasıca telefonum çalıyordu. Ağlayarak telefonumu açtım.

''LuHannie nasılsın?''

''SeHunnie iyi değilim''

''Omoo sen ağlıyor musun? Ne oldu? Nerdesin ?''

''Hastahanedeyim, Meleğim..EunJung vuruldu hunnie..''

''Nee!? Hemen geliyoruz''

***Yarım Saat Sonra***

''Hannie!''

Bütün grup arkadaşlarım gelmişti. Sehun'a gidip sarıldım ve ağlamaya başladım.

''Yarım sattir burdayım doktorlar girip çıkıyor kimse birşey söylemiyor hunnie..''

''Tamam sakin ol EunJung güçlü bir kız hyung o iyileşecek tamam mı?''

Peki anlamında başımı salladım.

''Bunu kim yaptı?''

''Bilmiyorum, evin kapısında kanlar içinde yatıyordu..''

''Ben, KyungSoo, Chen, Kris, Suho omma, Baek ve Chanyeol ile olay yerine gidip bakalım belki kimin yaptığını buluruz''

''Peki..''

Gidip Kai'nin yanına oturdum. Lay, Tao, Xiumin, ben ve Kai kalmıştık. Kai'nin kulağından kulaklığı alıp dinlediği şarkıyı dinlemeye başladım.

*Dark Paradise dinliyor şarkının çevirisi*

Tüm arkadaşlarım hayatıma devam etmem gerektiğini söylüyorlar

Ben okyanusta uzanıyor senin şarkını söylüyorum

Sen böyle söylüyordun

Sonuza dek seni sevmek, yanlış olamaz

Burada olmasan, devam etmeyeceğim

İşte böyle oynadık

Yüzlerin hatıralarının hiç bir çaresi yok

Bir melodi gibi, aklımdan çıkmıyor

Ruhun beni avlıyor ve bana söylüyor

Herşeyin iyi olduğunu

Ama keşke ölmüş olsaydım

Gözlerimi her kapattığımda

Karanlık bir cennet gibi

Hiç kimse seninle kıyaslanamaz

Korkuyorum öteki tarafta beni bekliyor olmayacak olmandan

Ancak bu gece rüyalarımdan haricinde sen yoksun

Bu geceden sonra uyanmak istemiyorum

 ***

Yeniden ağlıyordum. Meleğim ölecek miydi. Doktorun odadan çıkmasıyla yanına koştum.

''O iyi mi ?''

Biraz kısa oldu sanırsam ama vote ve yorumlarınızı bekleyeceğim.  Kendinize iyi bakın  ^^

Sessiz Ol!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin