1.BÖLÜM "HEY METEOR"

116 6 0
                                    

Alarm çaliyor ben kapatiyom o caliyor ben kapatiyom off çalmasana kardeşim bir sabahta geç ve huzurlu kalkamazmıyım ben.Kendimi tanitmayı unuttum sanirim .Uykum benin aşkimdir,çikolatalara bayilirim Nutella demeyin sakin !kriz geciriyorum.Spor yaparim ara sıra alişveriste cebimde param var mi o zaman  koy ver gitsin canim mantiğındayım.Uvvv en en önemlisi beşiktasliyim kardeşim.Başka ne kaldi ki soylemedigim başka bir şey yok herhalde haa hep adımı unuturum ya damlaydı değil mi benim adım valla bende bilmiyomki o olsa gerek.

"Kız zilli kalkmadan mı daha "vayy anamda bagriyorsa geç kaldim demektir.terligi yemeden kalkim en iyisi .Hemen yüzümü yikadim dişimide fırcaladım  tamam.Simdi ne giysem ki spor yapim en iyisi eşofman takimimi üstüme geçirdim sacimida rastgele dagınik bir topuz yaptim uşengecligimden ama makyajı üsenmeden yaparim kizin ben oğlum makyajsiz kiz mi olurmuş?

Mutfağa indim cantama su ,kola ,çikolatamı da aldım herşey tamamdir.

"Anne ben spora gidiyorum çüsss "

"Peçeteni akdin mi kizim ?

"Niye kizz alacam "

"Cikolatani ye üstünü kirlet sonra etrafa rezil ol sonra benden sinirini çikart oldu canim peceteni al senin atarını çekemem kızım ben "

"Canimsın ya annoş beni iyi taniyorsun "dedim ve peçeteyi çantama attım çiktim.Simdi en önemli işimize geldik hemen bahcemize atladim bir papatya kopardim.Ve yürümeye basladim yanimdan bir tane esmer bomba geçti meteor ya valla hemen elimdeki papatyayi seviyor sevmiyor yaptim ve seviyor çikti. Operasyon başlasın;

"Hey meteor"....

SEVİYOR-SEVMİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin