Anam bu benim eski kurbanlarımdan olsa gerek kimdi acaba mert ,aras,poyraz,yıldırım?? Off ya neyse bugün kimseye bulâşmayacaktım.Sınıfım neredeydi benim birgün unutkanligimdan kendimi nere atacagim çok merak ediyorum yaa .Haa hatırladım 10\C allah biri üstüme doğru koşuyor kaç damla kaç kendimi sınıfta buldum arkama döndügümle osmanlı tokatini yapiştirmam bir oldu kimse artik.Allah benim belami versin yaa sen nariyorsun burada can yaa
"Imm şeyy özür dilerim ben seni başka biri sandimda "
"Kim sandin acaba damla !çok merak ettimde !"
"Aşagida biri beni kovaliyordu bende arasın şakasıdır şeysinden onuda sen sandim işte hem niye uzattın ki hem hafif vurdum agir vursam ne bok yiyeceksin !"
"Bu hafifti yani ,kızım o elini kırdırtma bana !neyse bugün aras okula gelmediki bende senin koştuğunu görünce buna ne olmuş sabah sabah yanına varim dediydim de pişman ettirdin "
"Çikolata ısmarlasam?"
"Damak isterim"
"Oğlum biz ögrenciyiz öğrenci zengin değiliz hatirlatirim ?"
"Aman iyi be o zaman karamgurme ismarlada ödeşek"seviyom bu şebeği ya.Kolunu omzuma attı.
"Fazla samimiyet göze batar can"
"Göze batan ben oluyorum sen değilsin hadi yürü"
"Yaa ama"
"Ama?eniştemiz mi var la yoksa bak benden sakliyorsan seni lime lime ederim damla"
"Off can ne alaka olsa ben sana söylemezmiyim değilmi canım kankim benim"Söyliyimde git çocuğa de sonra beni rezil et oldu canım alnimdada enayi yazıyordu ya
"Dünyadan damlaya huu"
"Efendim?"
"Diyorum ki kantine geldik çikolatami Alsan diyorum"
"Al sen parayı al damağini ben sınıfa çikiyorum "
"Kiz bu damak parasi heyy noluyor iyi misin damlaa"
"Biraz basim agriyorda hadi byy"dedim ve pencere kenarındaki sırama geçtim ve dışarıyı izlemeye başladım.
"Damla iyi misin kızım heyy"
"Efendim hocam?'
"2 saattir damla diyorum kızım neye daldin bu kadar? Aşık mi oldun yoksa?"
"Ne alakası var hocam ya biraz kendimi iyi hissetmiyorumda ondan"
"Revire git o zaman fırtına arkadaşını revire götür"fırtına mı dedi hoca olmaz hocam valla olmaz
"Yok hocam ben tek giderim fırtına otursun ona gerek yok hatta bakin ben gittim bile iyi dersler size"dedim ve kendimi revire attım ohh be hemşirede yokmuş.Ayakkabımı çıkarıp yatağa uZandım.
"Damla iyi misin ?"bu fırtınanın sesi niye buradaki ?
"Hayır"
"Niye ki?"
"Seni ilgilendirmez"hep o mu beni yok sayacak birazda ben onu yok sayım bakım
"Peki"
"Sınıfa gitsene sen niye geldin ki?"
"Birisini merak etmiştim ama değmezmiş zaten gidiyordum bende "ben fak ben ölü ben şokk
Anam çocuk gidiyor bir şey yapmam lazim
"Fırtına "
"Efendim"
"Geç otur anlatacam"
"Beni ilgilendirmeyen konulara burnumu sokmam"
"Peki "dedim o da çıktı zaten odadan .İlk defa birine anlatmak istemiştim o da dinlemedi.Salak başta çocuğu tersle tersle sonra da gel anlatim de o da dinlenecekti seni .Tamam iç ses haklisin .
"Geçin söyle uzanın kıpırdamayın tamamı?"buda kim laa yandaki perdeyi kaldırdım ve gördüğüm kişiyle dona kaldım.
XXX AĞZINDAN<<<<
Bana yaptıkların yanına kalmayacak damla korkmaz hayatını cehenneme çevirecem.Kötü çocuğa bulaşmayı sen istedin.Fazla kaşınıyorsun bende seni kaşıyacagim hiç merak etme .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİYOR-SEVMİYOR
Teen Fictionhayatını papatyalarla yönlendiren bir kız düşünün. Papatyalar kadar masum ve bir o kadar ince aynı yalanın kenarında açan masumluk gibi ama güçlü ... bir adam düşünün papatyaları seven ama her papatyayı seven o kadarda masum değildir...