ᴘᴀʀᴀ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀ, sᴏʏ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴇɴ ᴇsᴛᴏ, ʏ sᴏʟᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇsᴀʜᴏɢᴀʀᴍᴇ ᴇɴ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ́, ʏ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴀs ʜɪsᴛᴏʀɪᴀs ᴅᴇ ᴍɪ ᴠɪᴅᴀ, sᴜᴘᴏɴɢᴏ ᴇsᴏ.
____________________________________________ᴠᴀʟᴇ, ᴇᴍᴘᴇᴄᴇᴍᴏs ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ¿ғᴜᴇʀᴛᴇ? ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ sᴇxᴜᴀʟɪᴅᴀᴅ(ɢᴀʏ, ʟᴇsʙɪᴀɴᴀs, ʙɪsᴇxᴜᴀʟ, ᴇɴᴛʀᴇ ᴏᴛʀᴏs), ɴᴏ ʟᴏ sᴇ, sᴏʙʀᴇ ᴇsᴛᴇ́ ᴛᴇᴍᴀ, ʏᴏ ʟᴏ ᴀᴘᴏʏᴏ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ, ᴇs ɴᴏʀᴍᴀʟ ϙᴜᴇ ᴜɴᴏ sɪᴇɴᴛᴀ ᴄᴏsᴀs ᴘᴏʀ ᴏᴛʀᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ, sᴇᴀ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴄᴏɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ, ᴍᴜᴊᴇʀ ᴏ ᴍᴜᴊᴇʀ, ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴏ ᴍᴜᴊᴇʀ, sᴏʟᴏ sᴇ ᴀᴍᴀɴ, ¿ᴛɪᴇɴᴇ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴍᴀʟᴏ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴀᴍᴀʀ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ? ᴏ sᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴇs(sɪ ᴍᴇ ғᴜɪ ᴅᴇʟ ᴛᴇᴍᴀ ᴅᴇʟ ᴀᴍᴏʀ) ʏᴏ ᴄʀᴇᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴀʟᴏ, ᴛᴏᴅᴏs sᴏᴍᴏs sᴇʀᴇs ʜᴜᴍᴀɴᴏs, ᴅᴇ ʜᴇᴄʜᴏ, ʏᴏ sᴏʏ ʙɪsᴇxᴜᴀʟ, ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴀʟɢᴜ́ɴ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴍᴇ ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ ᴀ ɢᴜsᴛᴀʀ ᴄʜɪᴄᴀs, ʏ ɴᴏ ʟᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴍᴀʟᴏ, ᴀʜᴏʀᴀ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴇ́ ᴍɪ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʙᴇsᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ʏ ʏᴏ..
ᴅᴇ ʜᴇᴄʜᴏ ғᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ʀᴀʀᴏ, ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴀ, ᴇsᴛᴀ́ʙᴀᴍᴏs ᴊᴜɢᴀɴᴅᴏ ᴀ "ʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ́ ʏ ᴀʟ ᴘᴀᴘᴀ́" ʀᴇsᴜʟᴛᴀ ϙᴜᴇ ʏᴏ ᴇʀᴀ ʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ́ ʏ ᴇʟʟᴀ ᴇʟ ᴘᴀᴘᴀ́, ʏ ᴇʟʟᴀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟʟᴇɢᴀʙᴀ ᴅᴇʟ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ, ʏ ᴍᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴ ʙᴇsɪᴛᴏ, ɴᴏ sᴜᴘᴇ ᴄᴏᴍᴏ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴᴀʀ ʏ ʏᴏ sᴏʟᴏ ʟᴇ sᴇɢᴜɪ́ ᴇʟ ᴊᴜᴇɢᴏ, ᴇsᴇ ғᴜᴇ ᴍɪ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʙᴇsᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴄʜɪᴄᴀs, ʏ ʙᴜᴇɴᴏ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ sᴇɢᴜɪ́ᴀᴍᴏs ᴊᴜɢᴀɴᴅᴏ ᴇsᴏ, ʜᴀsᴛᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀʟ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ sᴜᴘᴇ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ, ʙᴜᴇɴᴏ ᴇsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ ᴇᴅᴀᴅ, ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴜɴᴏs 6 ᴏ 7 ᴀɴ̃ᴏs, ᴇʀᴀ ʀᴀʀᴏ, ʏ ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ʟᴇ ᴅɪᴊᴇ ᴀ ᴍɪ ᴛɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ, ᴇʟʟᴀ ᴍᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́ ϙᴜɪᴇɴ, ʏ ᴄʟᴀʀᴏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴇ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ(ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴀʏᴏʀ ϙᴜᴇ ʏᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏʀ 2 ᴏ 1 ᴀɴ̃ᴏ), ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʀᴀʀᴏ, ᴅᴇsᴅᴇ ᴇsᴇ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴀᴍʙɪᴏ, ɴᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ, ɴᴏs ᴠᴇɪ́ᴀᴍᴏs ᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀs, ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴇʟʟᴀ sᴇ ᴍᴜᴅᴏ, ʏᴏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴɢᴏ 13 ᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴇᴅᴀᴅ, ʏ ʙᴜᴇɴᴏ ᴇsᴀ ғᴜᴇ ᴍɪ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ́, ʏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴀ sᴏʏ ʙɪsᴇxᴜᴀʟ ᴏ ɪɢᴜᴀʟ ᴘᴜᴇᴅᴇ ϙᴜᴇ sᴇᴀ ᴘᴀɴsᴇxᴜᴀʟ, ʀᴇᴄᴏʀᴅᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴍᴀ́s, ᴇsᴛᴏ sᴜᴄᴇᴅɪᴏ́ ᴇʟ ᴀɴ̃ᴏ ᴘᴀsᴀᴅᴏ..
ʙᴜᴇɴᴏ, ʏᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴍᴀʏᴏʀ ϙᴜᴇ ʏᴏ, ᴄᴜᴍᴘʟɪᴍᴏs ᴜɴ ᴍᴇs, ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ʟᴏ ᴅᴇsᴄᴜʙʀɪᴏ́, ғᴜᴇ ʟᴏ ᴘᴇᴏʀ, ᴇɴ ᴇsᴇ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs ɴᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ sɪ ᴀᴘᴏʏᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴍᴜɴɪᴅᴀᴅ, ᴘᴇʀᴏ ɴɪ ʟᴏᴄᴀ ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ϙᴜᴇ sᴜ ʜɪᴊᴀ ᴏ sᴜ ʜɪᴊᴏ ʀᴇsᴜʟᴛᴇɴ ᴀsɪ́, ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀʟ ᴛᴇᴍᴀ, ʟᴏ ᴅᴇsᴄᴜʙʀɪᴏ́ ʏ ᴄʟᴀʀᴏ ᴍᴇ ᴄᴏʀᴛᴏ́ ᴀʟɢᴜ́ɴ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴜɴɪᴄᴀᴄɪᴏ́ɴ, ᴠᴏʟᴠɪ́ ᴀʟ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ʏ ʏᴏ ᴀ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ɴᴏ ʟᴇ ʜᴀʙʟᴀʙᴀ, ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ʟʟᴇɢᴏ ᴀʟ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ᴀ ɴɪɴ̃ᴀs ϙᴜᴇ sɪ ᴍᴇ ᴠᴇɪ́ᴀɴ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ ʟᴇs ᴀᴠɪsᴀʀᴀ, ᴇsᴛᴏ sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ғᴇᴏ, ʏ ᴅᴇᴄɪᴅɪ́ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛᴀʀ ᴀ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ, ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ᴀᴘᴏʏᴀʀɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ᴍɪ sᴇxᴜᴀʟɪᴅᴀᴅ ʏ ᴍɪs ɢᴜsᴛᴏs, ᴇʟʟᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʀᴀʙɪᴀ ᴛɪʀᴏ sᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ʏ ᴍᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ ʙᴏғᴇᴛᴀᴅᴀ, ɴᴏ sᴜᴘᴇ ᴄᴏᴍᴏ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴᴀʀ ᴀsɪ́ ϙᴜᴇ ʟʟᴏʀᴇ́, ʟʟᴏʀᴇ́ ʏ ʟʟᴏʀᴇ́, ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ, ᴇʟ ᴇsᴄᴀɴᴅᴀʟᴏ sᴇ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴍᴀ́s ғᴜᴇʀᴛᴇ, ʏ ʟʟᴇɢᴜᴇ ᴀ ᴍɪ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅɪᴊᴏ ϙᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴘᴏʀ ᴘᴜʀᴀ ᴍᴏᴅᴀ, ʏ sᴏʟᴛᴇ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴄᴏsᴀs, ϙᴜᴇ ᴇʟʟᴀ ɴᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ʙɪᴇɴ, ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ʙᴜsᴄᴀʙᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴏᴄᴇʀᴍᴇ, ʏ ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʙᴇsᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍᴜᴊᴇʀᴇs ɴᴏ ғᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ ʏ ϙᴜᴇ ʏᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ɪɢᴜᴀʟ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀɴ ʟᴀs ɴɪɴ̃ᴀs ᴅᴇsᴅᴇ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴀ(ᴍɪs ᴘᴀᴅʀᴇs sᴇ ᴍᴜᴅᴀʀᴏɴ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴘᴀɪ́s ʏ ᴍᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ ᴍɪ ᴀʙᴜᴇʟᴀ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʟᴀʀɢᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ), ʙᴜᴇɴᴏ, ᴀʀʀᴇɢʟᴀᴍᴏs ᴇʟ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ, ᴀʜᴏʀᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇs ᴍɪ ᴇx, ᴀʜᴏʀᴀ sᴏᴍᴏs ᴀᴍɪɢᴀ, ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴇsᴏ ɴᴏ ϙᴜɪᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴍᴀᴍᴀ́ ʟᴀ ᴏᴅɪᴇ.
ᴅᴇ ʜᴇᴄʜᴏ ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʀɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ́ ᴘᴀsᴀʀᴀ ᴇɴ ᴏᴛʀᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ, sᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ ʜᴏʀʀɪʙʟᴇ, ᴇs ᴍᴜʏ ғᴇᴏ ɴᴏ sᴇʀ ϙᴜɪᴇɴ ᴇʀᴇs ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ, sᴏʟᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ʟᴀs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs ʜᴏᴍᴏsᴇxᴜᴀʟᴇs, sᴇᴀɴ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀᴅᴀs, ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴍɪʀᴇɴ ғᴇᴏ ᴏ ʀᴀʀᴏ ᴀ ʟᴏs ᴛʀᴀɴsᴇxᴜᴀʟᴇs, ᴇʟʟᴏs sᴏɴ ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴜ ʏ ʏᴏ ʏ ᴍᴇʀᴇᴄᴇɴ ʀᴇsᴘᴇᴛᴏ, ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴄʟᴏsᴇᴛ ᴇsᴛᴀ ʜᴇᴄʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ ʀᴏᴘᴀ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs (sᴇ ᴍᴇ ᴠɪɴᴏ ᴍɪ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴅᴇ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ, ᴘᴇʀᴅᴏ́ɴ) sᴏʟᴏ ᴇsᴏ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ
____________________________________________
ʙᴜᴇɴᴏ, sᴏʟᴏ ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴏ, ʏᴀᴘ, ʙʏᴇ, ᴏᴊᴀʟᴀ́ ʟᴀ ᴘᴀsᴇɴ ʙɪᴇɴ, ᴛᴇɴɢᴀɴ ᴜɴ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴅɪ́ᴀ ᴏ ᴅᴜᴇʀᴍᴀɴ ʙɪᴇɴ, ᴄʜᴀᴜ~
ESTÁS LEYENDO
Algún tipo de ¿Diario?
Não FicçãoEs un tipo Diario, y escribiré cosas que me sucedan o algo así, solo..es ¿aburrimiento?