• ʙᴏ sɪɴᴄʟᴀɪʀ •

8.2K 153 19
                                    

✧ -', ʀᴇǫᴜᴇsᴛ

/ / ; ʀᴇᴀᴅᴇʀ ɪs 23. ʙᴏ ɪs 25. ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ɢʀᴇᴡ ᴜᴘ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴀɴᴅ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴄʟᴏsᴇʀ. ʙᴏᴛʜ ʜᴀᴠɪɴɢ sᴄᴀʀs ᴏɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴡʀɪsᴛs ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇᴀᴅᴇʀ ʟᴇᴀʀɴs ᴛᴏ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ʙᴏ's ᴀɢɢʀᴇssɪᴠᴇ ᴛᴇɴᴅᴇɴᴄɪᴇs

ᴛᴡ : ᴀʙᴜsᴇ. ᴅʀᴜɢ ᴜsᴇ
-

ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ sᴇᴀᴛᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ. ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴀ ǫᴜɪᴄᴋ ɢʟᴀɴᴄᴇ ᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ᴀs ʜᴇ sɪᴘᴘᴇᴅ ᴏɴ ʜɪs ʙᴇᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡᴀᴛᴄʜᴇᴅ ᴛ.ᴠ.

ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ʜᴀᴅ ɢʀᴏᴡɴ ᴜᴘ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ. ʙᴏ ᴡᴀs ᴀɢɢʀᴇssɪᴠᴇ ᴀs ᴀ ᴄʜɪʟᴅ ᴄᴀᴜsɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛᴏ ɢᴏ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ sᴇᴠᴇʀᴀʟ ғᴏʀᴍs ᴏғ ᴘᴜɴɪsʜᴍᴇɴᴛ ᴡʜɪʟᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴇɴᴛ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴜɴᴋᴇɴ ᴍᴏᴛʜᴇʀ. ᴛʜᴀᴛ ᴏɴʟʏ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ᴄʟᴏsᴇʀ ᴛᴏ ʜɪᴍ.

ʏᴏᴜ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ 12 & ʜᴇ ᴡᴀs 14. ʜᴇ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs sɴᴀᴘᴘʏ ᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ᴡᴏᴜʟᴅ sᴀʏ ʜᴀʀsʜ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs. ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴏᴋ ɪᴛ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴍᴇᴀɴᴛ ᴡʜᴀᴛ ʜᴇ sᴀɪᴅ.

ʏᴏᴜ ᴀʟᴡᴀʏs ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ ᴡʜʏ ʜᴇ ᴡᴀs ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪs. ᴡᴀs ɪᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ? ᴡᴀs ɪᴛ ʜɪs ᴘᴀsᴛ? ʙᴏ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ᴀ ᴍʏsᴛᴇʀɪᴏᴜs ʏᴇᴛ ᴀɢɢʀᴇssɪᴠᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ sᴏ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴅᴜʀɪɴɢ ʜɪs ʏᴏᴜᴛʜ ᴡᴀs ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙᴜᴛ ᴍᴜʀᴍᴇʀs ᴀɴᴅ ᴡʜɪsᴘᴇʀs ᴀᴍᴏɴɢsᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴡɴ.

ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ᴡᴇʀᴇ ᴏғ ᴀɢᴇ ʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴏᴜᴛ. ɪᴛ ᴡᴀs ᴀ ʙɪᴛ ɪғ ᴀ sʜᴏᴄᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ʙᴜᴛ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀɪɴɢ ʜᴏᴇ ᴄʟᴏsᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜ sᴀɪᴅ ʏᴇs ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴀᴛ ʀɪsᴋ.

ʜᴇ ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ᴄʀᴀᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴛᴏ ʙᴇ. ʜᴇ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴜᴘ ᴀɴᴅ sʜᴀʀᴇᴅ ʜɪs ᴘᴀsᴛ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴀs ᴡᴇʟʟ.

ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ᴡᴏᴜʟᴅ sʜᴀʀᴇ ʀᴀʀᴇ ᴀғғᴇᴄᴛɪᴏɴᴀᴛᴇ ᴋɪssᴇs ᴀɴᴅ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴏsᴇ ᴛɪᴍᴇs ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴛʀʏ ᴛᴏ ɪɴᴅɪʀᴇᴄᴛʟʏ ᴍᴀᴋᴇ ʜɪᴍ ᴀ ᴘᴀssɪᴠᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ

ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴀᴛ ʙᴀᴄᴋғɪʀᴇᴅ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ.

ʏᴏᴜ ʟᴇᴀʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ ʜᴏᴡ ʜᴇ ᴡᴀs ᴀɴᴅ ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴄʜᴀɴɢᴇ ɪᴛ. ʜᴇ ᴡᴀs ᴀɢɢʀᴇssɪᴠᴇ. ʜᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴡᴏʟғ ᴀᴍᴏɴɢsᴛ ᴛʜᴇ ᴡᴇᴀᴋ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʟᴏᴠᴇᴅ ʜɪᴍ ғᴏʀ ɪᴛ.

sᴏ ɴᴏᴡ ʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ. ʏᴇᴀʀs ʟᴀᴛᴇʀ. ᴇʏᴇs ɢʟᴜᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛ.ᴠ. ʙᴏ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴏᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴅɪᴅɴᴛ ʙᴏᴛʜᴇʀ ᴛᴏ sᴘᴇᴀᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜ. ʜᴇ sɪᴍᴘʟʏ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴀ ʙᴇᴇʀ ᴀɴᴅ ʀᴇʟᴀxᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ ᴡʜɪᴄʜ ᴡᴀs ғɪɴᴇ. ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ᴇɴᴊᴏʏᴇᴅ ʟᴏɴɢ sɪʟᴇɴᴄᴇs ɪɴ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀs ᴄᴏᴍᴘᴀɴʏ.

ʏᴏᴜ ʟɪɢʜᴛʟʏ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ғᴀᴄᴇ ʜɪᴍ. ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ ᴇxᴘʀᴇssɪᴏɴ ᴀs ʜᴇ ʜᴀᴅ ᴀ ғᴀɪɴᴛ sᴍɪʟᴇ ᴏɴ ʜɪs ʟɪᴘs. ʜɪs ᴇʏᴇs sᴏғᴛᴇɴᴇᴅ ᴀs ʜᴇ ᴘᴀᴛᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴘᴏᴛ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ʜɪᴍ sɪɢɴᴀʟɪɴɢ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴʏ.

ʏᴏᴜ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ғᴜʟғɪʟʟᴇᴅ ʜɪs ʀᴇǫᴜᴇsᴛ. ᴍᴀᴋɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴡᴀʏ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ʙᴇ ᴄᴜᴅᴅʟᴇᴅ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ʜɪᴍ ᴀs ʜᴇ ᴛᴏᴏᴋ ʙᴏᴛʜ ʏᴏᴜʀ ᴡʀɪsᴛs ᴀɴᴅ ᴋɪssᴇᴅ ʏᴏᴜʀ sᴄᴀʀs. ɪᴛ ᴡᴀs ʜɪs ᴡᴀʏ ᴏғ sᴀʏɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇɴᴛ ᴀʟᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇʀᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ.

ʏᴏᴜ ʟᴏᴠᴇᴅ ʙᴏ. ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ʜᴇ ᴡᴀs ᴍᴏʀᴇ ғᴏʀᴄᴇғᴜʟ ᴛʜᴀɴ ᴀғғᴇᴄᴛɪᴏɴᴀᴛᴇ ʙᴜᴛ ғᴏʀ ᴛɪᴍᴇs ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇsᴇ ʏᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ɢɪᴠᴇ ɪᴛ ᴜᴘ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ

Slasher OneshotsWhere stories live. Discover now