3 Arkadaş her zaman ki gibi okula giderler. Okulları çok uzaktır onun için otobüsü beklerler otobüs gelmeyince akıllarına koşmak gelir ve koşarak okula giderler okula geldiklerinde nefes nefese kalırlar. Öğretmenleri onlara bir proje verir. Bu 3 arkadaşın projesi ise bir köyde ropörtaj yapmak olur. 3 arkadas okul bittikten sonra projelerini yapmak üzere bir köy belirlerler oraya gitmek için bir araba ayarlarlar. Arkadaş proje yapım günü geldiğinde araba için dışarı çıktılar. Dışarı yaklasık yarım saat bekledikten sonra (3 arkadastan biri) telefonunu dışarda unutur O ve arkadaşları telefonu geri almak için bekledikleri yere doğru gitmeye başlarlar. Döndüklerinde ise telefon yoktur birisi almıştır. Artık telefonu bulamadıklarından yola devam etmek zorunda kalırlar. Öğle vakti araba ile giderken arabanın benzini biter. 3 arkadaş dısarı çıkarlar ve etrafa bakarlar her yer karanlıktır ve hiç bir şey gözükmüyordur yardım aramak için etrafa bakarlar her yer karanlıktır ne yapacaklarını bilemezler birazcık yürüdükten sonra bir köy bulmuşlardır hızlı adımlarla köye doğru yürümeye baslamıslardır. Köye girdiklerinde kendi seslerini bile duyabilecekleri bir sessizlik vardı. Kapılar kilitlidir anahtar bulmaları şarttır hepsi 1 tarafa ayrılmıslardır hertarafa bakmışlardır. Hava çok soğuktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Arkadasın hikayesi
Horror3 arkadas bir proje icin köye giderler be baslarına paranormal olay geliyo