217 - İlişkinizin burcu

308 9 6
                                    

Bugün de sevgililere özel bir burç hazırlamak istediimm 🤗😋😄

İlişkinizde partnerinizin ve sizin burçlarınızın karakterinize yansıması sonucu, davranışlarınız, beklentileriniz, doğrularınız ve yanlışlarınız değişkenlik gösteriyor. İlişkilerinizde çözüm yolu bulamadığınız bir çok sorunu astrolojiye danışarak burcunuza ve karşınızdakinin burcuna göre çözmeyi deniyorsunuz. 

Günlük yorumlarını, aşk ve ilişki fallarınızdan yardım almaya çalışıyorsunuz. Bunların hepsi bir kenara ilişkinizin de bir burcu olduğunu biliyor muydunuz?

İlişkinizin başladığı tarihi göz önünde bulundurarak, klasik batı astrolojisi ile ilişkinizin burcunu öğrenebilirsiniz. Burçların özelliklerinden faydalanılarak hazırlanmış olan bu yazımızda ilişkinizin burcuna göre nasıl bir geleceğin sizi beklediğini, ilişkinizin avantajlarını, zorluklarını ve ilişkinizdeki sorunların üstesinden nasıl geleceğiniz hakkında yardımcı oluyor. Hem bir nevi ilişki falı hem de tavsiyeleri diyebiliriz.

İLİŞKİNİZ KOÇ BURCUYSA

Koç burcu ilk burçtur.İlişkisi fırtınalı, monotonluktan uzak bir ilişkidir.Koç ilişkisi de birden bire meydana çıkar, düşünmek için size zaman tanımaz.Koç burcu kendine güvendiğinden ilişkisi ateşli ve şehvet dolu olur.Fakat kavgaları da pek boldur.Flört etmek ve dokunmak ilişkinin olmazsa olmazıdır.

Avantajları: İlişkiniz dramalarla dolup taşacak. Seks konusunda ise sımsıcak olmasını bekleyebilirsiniz.

Zorlukları: Koçlar’ın tek zayıf noktası egoistliktir. Koç ilişkisinde yaşayacağınız en büyük sorun kişilik çatışmasıdır. Her ikiniz de kendi isteklerinizi ön planda tuttuğunuz ve bunlardan fedakarlık etmek niyetinde olmadığınız için arada sırada sorun yaşayabilirsiniz.

Tedavisi: Koç ilişkisi yaşayanlar hedefleri severler. Kendinize daima bir hedef belirleyin. O hedefe ulaşmak sizin için bir beyin jimnastiği niteliğinde ve ilişkinize hareket kazandırıyor.

İLİŞKİNİZ BOĞA BURCUYSA

Duyguları yoğun ve hassas bir burçtur Boğa burcu.Birbirlerine masaj yapmak ve rahatlatıcı aktiviteler favorileridir.Kaliteli yerlerde takılmak ve eğlenceye çok önem veriyorsunuz.Elinizden geldiğince yatak odasından dışarıya çıkmaya ve diğer insanların arasına karışmaya çalışın..

Avantajları: İlişkiniz aşk gezegeni Venüs’ün etkisi altında daha ne olabilir ki?

Zorlukları: Boğa’nın olumlu sayılamayacak ilk özelliği sahiplenici olması ikincisi ise inatçılığıdır.

Tedavisi: Partnerinizin alıp satabileceğiniz bir obje olmadığını unutmayın. İlişkide daha duyarlı olmayı deneyin. Fiziksel uyum çok önemli okşamayı, masajın gücünü birlikte keşfedin.

İLİŞKİNİZ İKİZLER BURCUYSA

İkizler burcunun en bilindik özelliği iletişimdir.Bu nedenle ilişkiniz herzaman bol konuşma içeren ve sıcak ortamda olacaktır.Hava grubunda olan ikizler burcu ilişkisini vücuttan ziyade beyin teması içinde yaşar.Eğer ikinizden biri toprak burcu olursa şehvet doğru kotalarda yaşanabilir.

Avantajları: Daima çok konuşacaksınız.

Zorlukları: En şehvetli ilişki sayılmaz çünkü yatakta bile konuşmayı tercih edersiniz. Her ikiniz de çeşitli beklentiler içinde olduğunuzdan bazen çatışmalar yaşanabilir.

Tedavisi: İşler tehlikeli bir yokuşa sürüklendiğinde bir aşk notu veya şehvet dolu bir e-posta her şeyi düzeltebilir. İlişkinizin doğru yürümesini istiyorsanız, boş konuşmalardan vazgeçip, arada sırada daha ciddi konular üzerine eğilmelisiniz.

BAŞAK BURCU <3 - 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin