İyi okumalar 🍷
"Heyecanlı mısın?" Mimi gülümseyerek konuştuğunda, derin bir nefes verip titreyen ellerimi takmadan gülümsedim.
"Oldukça fazla!" heyacanla konuştuğumda, gülmüş ve elini sırtıma atarak sıvazlamıştı.
"Çok başarılısın, bence gereksiz heyecan yapmamalısın. Her şey çok güzel olacak, her zaman iyi düşün ve yap."
Başımı sallayıp gülümsedim, Mimi ciddi anlamda moral vermede ve gaza getirmede bir numaraydı.
"Yapacağım." başımı sallayıp, yutkundum.
"Hadi gidelim, asla kendinden taviz verme. Kendinden emin adımlar at ve kendinden emin konuş." gülümseyip başımı salladım.
Mimi odanın kapısını çalıp içeri girmişti.
"Merhaba Bay Kim." Bay Kim ayağı kalkıp gülümseyerek bize doğru gelmişti.
"Hoş geldiniz." baş selamı vererek, elimizi sıkmıştı. "Buyrun, oturun lütfen." deri sandalyeleri gösterdiğinde, başımızı sallayıp oturmuştuk.
"Ben Kim SeokJin. Müdür yardımcısıyım, sizlerde Bayan Park ve Bayan Shin?" diyip beni ve Mimi'yi işaret ettiğinde, başımı sallayıp gülümsedim.
"Umarım iyi iş çıkartır ve uzun süre bizimle beraber çalışabilirsiniz." diyip gülmüştü, Bay Kim.
Şirin ve yakışıklı bir adamdı.
"Şirketin kurucusu Bay Kim, yani babam. Fakat çoğunlukla ben ilgileniyorum şirketle. Sizi seçende benim, sanırım ilk deneyimizin?" başımı sallayıp gülümsedim.
"Evet."
"Umarım zorlanmazsınız, şirketimizin adını illaki duymuşsunuzdur?" 'yani' dermişcesine yüzümü buruşturup, kafamıda ifademe göre sallamıştım.
"Oldukça büyük bir şitket ve müdür yani babam Bay Kim aksaklıklardan hoşlanmaz. Şimdilik, dergi çekimleriyle başlayacağız.
Sonra, reklam filmi, belki dizi? Böyle devam edeceğiz.
Şimdi size şirketi gezdirmesi ve ne yapacağınızı anlatması için birini görevlendirdim. Şimdi gelir." başımı sallayıp, gülümsedim.
"İlk deneyimim fakat, yıllarca tiyatro'da bunun eğtimini aldım." derin bir nefes alıp, dudaklarımı ıslattım. "Çekime gelirsek, gayet fotojeniğim ve sorun çıkacağını sanmıyorum." Bay Kim Gülümseyip, memnuniyetle başını sallamıştı.
Kapı çaldığında, Bay Kim gülmüştü.
"İşte geldi."
🍷
"Şimdi bunları giyin ve gel." başımı sallayıp Taehee'nin elime sıkıştırdığı kıyafetleri alarak kabine girmiştim.
Üzerimi giyinip aynada kendime bakmıştım, gayet güzel kıyafelerdi.
Ulan birde baya kaliteli, ha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
next-door neighbor ° kth
Fiksi Penggemar-Tamamlandı 🍷 "Helva yapacaktım ama evde irmik bitmiş, varsa biraz?" "Hayırdır ölüyor musunuz? Eğer öyleyse siz zahmet etmeyin, ölün siz, ben yaparım helvayı." Küfür ve yetişkin içerikli sahneler vardır, bu gibi şeylerden iğrenenler ve 18 yaşından...