Eerste Schooldag

83 2 0
                                    

Kurt's POV

Vandaag is mijn eerste schooldag op MCkinley High. Ik zat eerst op Dalton, maar daar ben ik weggepest. Ik merkte al snel dat mijn passie bij zingen ligt en daar wil ik wat mee doen. Mijn stiefbroer Finn die net 19 is geworden mag op MCkinley gaan werken als Drama docent. Toen ik voorstelde om naar die school te gaan was Finn erg enthousiast dat hij mij les mocht gaan geven. Mijn ouders stonden achter mijn keuze en ik mocht naar deze school.

"Rachel! Heyy hier ben ik joehoe! Riep ik en ik zwaaide in haar richting. Rachel is al mijn hele leven mijn beste vriendin. We gaan nu samen naar dezelfde school. Rachel heeft hier al 3 jaar op gezeten dus we gaan nu samen naar de 4e. Rachel heeft me alles vertelt over een jongen bij haar in de klas. Hij heet Blaine en hij is out and proud. Ik ben nog verlegen en ik zit in de kast omdat ik op Dalton erg gepest werd. Ik hoop dat dat gaat veranderen. Rachel zegt dat Blaine namelijk 1 van de populairste jongens is op school, maar eerst zien en dan geloven.

Eindelijk ziet Rachel me staan. "Kurrt ik zie je!" Roept ze terug en zwaait enthousiast. Ze rent op me af en we geven elkaar een knuffel. "rustig rach je knijpt me fijn. Je hebt me gister nog gezien." Rachel schoot in de lach. "Sorry kurtie ik ben gewoon zo blij dat we nu samen naar school gaan. Ik beloof dat je het hier echt geweldig gaat vinden."

Daar gaan we dan we lopen de school binnen. Iedereen staart me aan en ik lach vriendelijk naar ze. Inplaats van dat ik geduwd word tegen de grond geven mensen me een glimlach terug en sommige zelfs een knipoog. Misschien had Rachel toch gelijk en is dit een hele andere wereld dan dat ik gewend ben.

Onze eerste klas is Zang. Het word gegeven door Mr. Shuester als ik het goed zeg. Hij is de directeur van deze school en hij geeft zelf ook Les. Ik loop het lokaal binnen met Rachel aan me arm en ik zie dat er al meerdere mensen aan het wachten zijn todat de les begint. Mr. Sheu staat klaar en er zijn nog 6 andere leerlingen. Mercedes een vriendin van Rachel. Jessie de vriend van Rachel. Een Chinees meisje met zwart haar. Een blonde jongen. Een knappe jongen achter in met een strikje 😍. En als laatste zit er een jongen in een rolstoel naast de knappe jongen.

Mr. Sheu ziet dat Rachel en ik binnen komen en vraagt of ik effe mezelf wil voorstellen aan de klas. "tuurlijk" zei ik. "Hallo kinderen even de aandacht we hebben een nieuwe leerling in ons midden. Kurt ga je gang" zei William. Rachel lachte naar me en fluisterde Jessie wat in zijn oor. "Hallo ik ben Kurt en ik ben 15 jaar ik kom van Dalton en mijn stiefbroer Finn werkt hier als Drama docent.

Ik liep richting Rachel, maar toen realiseerde ik me wat. De stoel naast Rachel is leeg en daarnaast zit die knappe jongen. Ik aarzelde en ik wou eigenlijk ergens anders gaan zitten tot dat de jongen zijn hand uit stak. "Hey Kurt? Ik ben Blaine leuk je te ontmoeten. Finn is een goeie vriend van me en ik hoop dat wij dat ook kunnen worden. Kom zit naast me ik help je wel door je eerste dag heen." Rachel gaf en een knipoog en ik ging zitten.

Jongens ik hoop dat jullie het leuk vonden hopelijk niet te lang. Dit is mijn eerste keer met een verhaal schrijven. Kritiek is welkom maar blijf aub aardig..💕💕

Klaine McKinley High (NL) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu