Eerste Schooldag Deel2

50 1 3
                                    

Blaines POV

Kurt ging zitten en de les begon. "de opdracht van deze week is om elkaar beter te leren kennen dus we gaan duetten doen. Degene die ik noem pakt een briefje uit de hoed en op dat briefje staat je duet partner." zei Will
"Blaine jij eerst." Ik pakte 3 briefjes tegelijk. Ik keek wie waar op stond de en pakte degene die ik wou. "Tina nu jij en Sam nu jij en Jessie jij als laast. Nou wie heeft wie? Vraagt William

"ik heb Rachel" zei jessie. Ze lachen naar elkaar en geven elkaar een kus.
"Tina?" vraagt Sam "Ik heb Mercedes" zei Tina. "Sam dan heb jij Artie want ik heb Kurt." Zei ik iets te luid. "Inderdaad Blaine ik heb Artie."

"Nou jongens ga bij je partner zitten en overleg het nummer. Volgende week wil ik het eindresultaat van jullie zien."

Ik lach naar Kurt en hij kijkt me verbaasd aan. "Waarom ik Blaine?"
"waarom jij.. hoe bedoel je ik pakte gewoon een briefje uit de hoed.." zei ik terug ik wist niet wat ik moest zeggen. "Ik zag je mijn naam uitkiezen. Je had meedere briefjes in je hand." zei Kurt terug met een blik van lieg niet tegen me. "Ik uuhm Ik uum ik wil je gewoon beter leren kennen jah dat is de reden 😅." zei ik terug met een glimlach "sure.. Blaine"

We kozen samen het nummer Baby its cold outside omdat het bijna kerst is en volgende week is het de week voor de kerst vakantie dus we vonden het perfect.

Repeteer middag 1
Kurt's POV

"Kut Kut Kut.. Ik heb me verslapen. PAAAAPPP KAN JE ME NAAR SCHOOL BRENGEN?" riep ik naar beneden. Ik kleed me snel aan me haar zit rommelig maar ik moet optijd komen ik heb een afspraak met Blaine. Niet een afspraakje maar een Repeteer sessie. "Schiet op Kurt! Ik ga nu hoor ook zonder jou." riep me vader terug. Ik rende de trap af deed de voordeur open en duwde hem achter me dicht. Ik sprong in de auto en daar vertrok ik. Onderweg naar Blaine..

Sorry dat het zo kort is maar ik heb effe weinig inspiratie ik hoop dat het alsnog een leuk hoofdstuk is 💕🤭

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 06, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Klaine McKinley High (NL) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu