Через деякий час стало видно хлопця, що спокійно ішов з навушниками в вухах.
Незнайомець пританцьовував у такт музиці.
Але хіба ж незнайомець?Анні він був на когось дуже схожий, але вона не могла зрозуміти на кого саме.
Часу думати не було, тому дівчина почекала поки він пройде її дерево, а потім зістрибнула і накинулась на нього зі спини.
Оскільки хлопець був у навушниках він спочатку нічого не зрозумів, але тільки до того моменту, поки гострі зуби Анни не врізалися в його шию. Він почав відбиватися, намагався вдарити дівчину в обличчя, в живіт, куди тільки міг дотягнутися, але вампірша не відчувала ударів Кості. Так, так, це був саме він,не дивуйтеся.В тім, зараз мова не про це.
Костя намагався відбиватися, але в нього зовсім не виходило.Анна тільки з усмішкою стежила за слабкими спробами визволитися і все більше й більше всимоктувала його кров. Хлоп'яче тіло почало ослаблюватися. Він розумів що помирає. А як ви знаєте з біології, під впливом адреналіну в стресових ситуаціях вмикаються інстинкти самозбереження. Хлопець з усієї сили, яка була на той момент в нього вдарив її по зубах. Це нічого не дало.Вона все ще продовжувала пити кров.Костя відчув, як ослаблюється його тіло, він падає в невагомість...Вампірша піднялася на ноги і витерла рот рукавом. Вона подивилася на тіло, яке лежало біля її ніг.Він мертвий, йому вже ніщо не допоможе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Людська кров дорожча за все
VampireКров.Біль.Темрява. Ще одна жертва загинула від укусу вампірші.Але дороги назад немає...