Medyada Selena Gomez Love will Remember var. *_* ♡♥♡
Zilin çalmasıyla teyzeme veda edip telefonu kapattım. Babam gelmişti. Koşarak kapıyı açtım. Sofra zaten hazırdı. Hemen yemek yemeye geçtik. Babam çok durgundu. Sonunda lafa girdi:
-Taşınıyoruz.
-Ne? Nasıl yani? Nereye?
-Türkiye'den gideceğiz. Hollanda'ya halanın yanına taşınacağız. Emin ol orada daha mutlu olacağız.
-Hayır, kabul etmiyorum. Eğer başka bir yere gidiyorsanız bensiz gidin!
-Bu senin özel güçl...
-BIKTIM BU GICIK GÜÇLERDEN! BEN GİT-ME-YE-CE-ĞİM!
-Tamam, kızım seni anlıyorum. Bu senin için çok zor. Ama zamanla alışacaksın. Zaten biletler daha alınmadı. Biz de 25 Temmuz gibi planlıyoruz.
Bunun üzerine koşarak odama gittim. Kapıyı kilitledim ve ağlamaya başladım. İstemiyordum işte, istemiyorum! Telefona sarıldım ve Sinem'i aradım. Ona olanlardan bahsettik. Neyseki o beni anlıyordu. O gece çok erken yattım. Sabah gene okula gitmek için hazırlandım. Babam bırakmak istedi ama ondan önce davranıp Sinem ile köşede buluştuk ve okula kadar konuşa konuşa yürüdük. Okula geldiğimizde biraz geç kalmıştık. Özür dileyip sıralarımıza geçtik. Birkaç sıkıcı dersten sonra okul bitmişti. Okuldaki herkes çıktıktan sonra babamı arayıp etütümün olduğunu ve eve geç kalabileceğimi beni gelip almasına gerek olmadığını Sinem'le eve geleceğimi söyledim. Ardından taksiye bindik. Çantamdan adresi çıkardım ve şöföre verdim. Bizi patikaya kadar bıraktı. Telefon numarısını aldım bu sayede eve kadar bu uzun yolu yürümeyecektik. Az bir yoö yürüdüken sonra büyücünün olduğunu tahmin ettiğimiz eve geldik. Kapıyı çaldık. İçeriden ayak sesleri geliyordu. Kapı açıldı. Büyücü bizi içeri davet etti. Ona Halil dememizi istedi. Ardından kahve ikram etti. Kahvelerimizi içtikten sonra. Kütüphaneye gittik. Bir kitabı çekti, içinden anahtarı çıkardı ve heykelin ağzındaki deliğe sokup çevirdi. Ardından gizli bir kapı açıldı...
Votelemeyi unutmayın. Diğer bölüm yolda. Takipte kalin. ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık Sihirli Güçler
FantasySihirli güçleriniz olmasını ister misiniz? Peki ya bir lanet olarak hiç istemediği güçlerle bir hayat sürmek. Bir de Halenin hayatını okuyun.