Bölüm 2

138 10 0
                                    

Medyada Hale var. Çok tatlı,  değil mi?♥♡

O benim herşeyimi bilen ve beni herzaman anlayan tek insan. Koyu bir sohbete daldık:

-Az önce neler olduğunu gördüm.  Neden böyle birşey yaptın diye sormayacağım. O yüzden hadi gel çarşıya inelim.

-Bana uyar zaten çok bunalmistim. Hem biraz alışveriş yaparız.

-Tabikisi de yani:)

-Hadi o zaman ne bekliyoruz.

Hesabı ödeyip kalktik. Yeni bir alışveriş merkezi açılmıştı. Biz de oraya gittik. Baya bir alışveriş yaptıktan sonra bir cafeye geçtik.  Anlaştık ve cafeye ilk gelen kişinin üstünde gücümü kullanacaktim.  O sırada içeri keçi sakallı biri girdi. Bende başladım eğlenmeye.  Tuzluk ve karabiberlik havada uçuyor, yer değiştiriyor. Adam bir sure sonra masaya geldi. Korkuyordum ama belli etmiyordum. Adam kendini tanıttı.  Kendisinin büyücü oldugunu ve sihirli güçlerimi kullanmayı nasıl öğreneceğimi ve nasıl geliştirdiğimi bana öğrenebilecegini söyledi.  Bir süre Sinem'le bakistik. Ardından adamin önerisini kabul ettim. Okuldan sonra verdigi adrese gitmemi söyledi.  Adam kalkti. Biz Sinem' le bir süre bu konuyu konuştuk.  Ardından hesabi masaya bırakıp kalktik.  Taksiye binip okulun olduğu caddeye geldik. Geri kalanını yürüyerek eve gittik. Annem daha eve gelmemişti. Odama çıktım ve kulakligimi takıp müzik dinlemeye başladım.  O sirada kapı açıldı ve annem geldi. Bunu o parfüm kokusundan anlıyordum. Ancak bu sefer benim odama gelmek yerine Koşarak nerdivenleri cikti. Ne oldugu konusunda hiçbir fikrim yoktu. Ama bunu dusunecek vaktim yoktu. Çünkü telefon çalıyordu.  Arayan teyzemdi. Birden cokkoyu bir sohbete daldık.

Votelemeyi unutmayın. ×_×

Gıcık Sihirli GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin