8

270 14 45
                                    

Whatsapp

Jungkook/Jimin

Jimin: Jungkook

Jungkook: noldu?

Jimin:bir yerde buluşalım

Jungkook: benim evime gel

Jimin: tek konusucaz ama

Jungkook: tmm tmm sen bi gel

Jimin:bb

Jungkook:bb

! Düz Yazı !

Jimin üstünu giyinip evden çıkmışdı korkuyordu ya gerçekten sevmiyorsa ya gerçekten tek vucudu için sevgili oluyorsa bunları düşünürken kapının önüne gelmişdi bile.

Kapıyı caldı "hey jimin gelmisin gel sene iceri" dedimisdi kapının önünde de süzmeyi unutmamış dı Jimin her şeyin farkindaydi bu sefer tek hareketlerine bakacakdı kolta oturdu ve Jungkook da onun hemen yanına  "eeee benim odama geçelim mi aşkım" dedi yavşak bir şekilde ve bu arada eli Jimin in kalçalarındaydı yavaşcana okşuyordu.

Jimin yavaş bir şekilde Jungkook'un elini çekti ve ondan biraz uzaklaşdı simdi onda sıraydı "Bak Jungkook sevgili olduğmuzdan beri yani daha dün olduk ve ben hiç bir sevgili de sevişdi ni görmedim bazi sevgililer 1 yılında sevişiyo yani-" Jungkook hemen Jimin lafını bölerek yine jimine yaklaşdı ve bacanı oksadı "hadi ama Jimin şuan saçmaladığnın ikimiz de farkindayiz sevişelim ondan sonra konuşruz ne dersin".


Jimin bu sefer sinirlenmişdi aya kalkdı ve sesini yukselterek "Jungkook ne saçmaliyorsun sen daha ilk günden bedenime sahip olmak isteyen sendin her dakka sevişelim diye soruyorsun sanırım ben başından beri doğru düşünüyordum sen beni tek vucudum icin sevgili oludun" dedi ve hizli adimlarla evden cikcaken Jungkook bileyinden tuttu  kendine çekti ve aletini onun ki nin ustune bastirdi "Jimin son kez hadi ama sonra ne yapasan yap gelmeden once porno izledim sadece senin icin zor durumdayim" utanmadan birde konuşyordu Jimin Jungkook'un suartına sert bir yumruk yapışdırdı ve kapıyı çok sert bir şekilde carpıp cıkdı.

Elleri titriyodu hemen Hoseok'u aradı
"efendim Jimin" dedi neşeli sesiyle Hoseok "Hyung ben çok kötüyüm" ağlıyordu Jimin sonra hıçkırdı "ne jimin noldu nerdesin" endişeli bir şekilde sordu Hoseok "ben hıck sana hıck konum hıck atsam hıck gelirmisin hıck" jimin artık konuşmak istemiyordu bile "hemen at geliyorum 5 dakka ya ordayim" jimin konumu attı ve yere çökdü sessizcene ağlıyordu adım sessleri duydu ama takmadı "hey iyimisin" dedi kalın bir ses Jimin kafasını kaldırdı ama yüzünü göremiyordu Güneş yüzünden sonra burnunu çekerek aya kalkdı ve Taehyung olduğnu gördü.

"Taehyung?"........

Bitti....

346 kelime

hıck hıçkırık sesi anladınız siz düz yazı yazdım cünkü banane yazmdım işte


Ilk tepkim 'oha amk bu ne' acaip mutlu oldum teşekürlerr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilk tepkim 'oha amk bu ne' acaip mutlu oldum teşekürlerr

Instagram 《vmin》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin