9

239 14 7
                                    

Jimin hemen kollarını Taehyung'a sardı şuan buna çok ihtayacı vardı yoksa her internede tanışdı insana sarılmıyordu sonra korna sesini duydu ve sıcradı Taehyung'dan ayrıldı ve gelene bakdı bu Hoseok du tam zamamın da gelmişdı hemen arabaya bindi "Taehyung sende gel" suan ilk defa göduğdü birisiyle konuşuyordu ama sanki yılaardır arkadaşi gibi görüyordu bir katil olabilirdi organ mafyası ve daha bin türlü şey ama Jimin hepsini boşverdi cünkü canı öyle yanıyordu ki.

Ona inandı için onu sevdi için öyle üzülüyordu ki  ona  zaman  verdi için  öyle üzülüyordu ki  bu satten sonra hiç birşey umrunda değildi Taehyung da hemen Jimin yanına geçmişdi ve Jimin Taehyung omzunda eve gelenne kadar ağlamışdı kalbi öyle yanıyordu ki hiç birşey yapası gelmiyordu.

Hoseok direk kendi evine sürmüşdü arabasına binenin hiç bir fikri yokdu ama arkadaşı diye düşündu eve geldiler ve Hoseok hemen Jimin'i arabadan indirdi kapıyı açdı ve salaona götürdü kendi oda sından depresyon bataniye sini  aldı Jimin'in üstünü ortdu buzdolabından dondurma aldı ve Jimin'in eline tutuşdurdu.

Bunlar olurken Taehyung ayakda sadece Jimin'i izlemişdi keşke yollamasaydı onun evine diye düşündü hepsi benim şuçum diye düşündü hatta Jungkook denen herifi öldüresiye dövmek istedi Jimin o güzel kalbini nasıl incite bilirdi "heyyy sende otursana" Hoseok Taehyung'un gözünün önünde elini salamişdi sonra Taehyung sonunda düşüncelerininden kurtulum Jimin'in oturduğ L koltuğun yanında birtane tekli koltuka oturu.

"Jimin anlat" dedi Hoseok Jimin'in sırtını oksarken Jimin biraz olsun sakinleşmişdi "Jungkook beni tek bedenim için sevmış bedenim için sevgili olmuş Hoseok ben onu çok seviyorum ben bunu kaldiramam bana ne dedi biliyormusun 'Jimin son kez sen gelmeden  önce porna izledim cok kötü durumdayım' inana biliyormusun ben onun umrunda bile değilim onun tek derdi sevişmek hıck ben hıck onu hıck çok hıck seviyorum".

Jimin yine ağlamaya başladı Hoseok omzunda saatlerce ağladı Taehyung onu saatlerce izledi.

"Hyung ben açiktım" Hoseok artık asla ama asla Jungkook konusunu açmıcakdı daha yeni sakinlemişdi "ne istersin" dedi saçını oksarken "bilmiyom ama çok acim" Jimin bunu söylerken dudağnı büzmüşdü "tamam sen dur ben geliyorum".

"Taehyung benimle böyle tanışmanı istemezdim üzgünüm" Jimin Taehyung la geldi geleli konuşmamışdı saatlerdir burdaydı tek Jimin'i izlemişdi "sorun yok Jimin bundan sonra herzaman yanındayım".......

....

Bitti

Gaza geldim ve yazdım yorumlar gerçekten beni çok mutlu ediyo

360 kelime


Instagram 《vmin》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin