1:Alışverişte olay

232 13 1
                                    


Lalisa*

Sabah uyandığımda kendimi yerde bulmuştum.Yine yataktan düşmüş olmalıyım.Benim yirmili yaşlarında bir kız olduğuma bakmayın siz,küçük kaldım ben.Hala unnielerimle tanıştığım günkü saçları omuzlarına dökülen ve okula asla Saçımı toplayarak gitmediğim Lisa yım.Jisoo unniem,Jennie unniem,Rose unniem,hepsi aynılar.Hiç değişmedik.Hala on yaşımızda tanıştığımız gibi işi gücü bırakır Jennie unniem  ve Rose unniem ile beraber Parka gideriz.Jisoo unniem kahvaltı yapmadan hayatta dışarı adımını atmaz çünkü.
O günde aynı şekilde parktaydık.Rose unniem konuşmaya başladı:

Rose:Bence alışverişe çıkalım,hem unniemide evden alırız.

Lisa:İyi fikir aslında,Jennie unnie?

Jennie:Bana göre olur,Jisoo unnieme soralım.Kabul ederse dördümüzde güzel bir gün geçirmiş oluruz.

Rose:O zaman oyalanmayalım,hadi.

Parktan çıktık,Jisoo unniemi aldık ve otobüsümüzü beklemeye başladık.Otobüs on beş dakika Sonra durağa yanaştı.Bizde sırayla otobüse bindik,ama bizi ne beklediğini hiç beklemiyorduk...

***********************************

Jisoo*

Alışveriş merkezine anca varmıştık.Sıkıcı otobüs havasından hemen kurtulduğumuz için şanslıydık.Dördümüzde İndiğimizde Lisa kapıya doğru koşmaya başladı.Arkasından üçümüzde beklemesi için seslendik ama dinleyen kim?Bu Lisa,grubun en şımarığı.O yüzden ancak gülüp geçtik.AVM ye girdiğimizde önce bir sweat satan yere girdik.Hepimiz bol giyinmeyi severiz,özellikle Jennie.Erkek reyonundan bazen gözümüze birşeyler çarpıyordu ve oraya gidiyorduk.Benimde tam erkek reyonundan gözüme kırmızı,çok güzel bir sweat takıldı.İşte olaylarda böyle başladı...

************************************

Jennie*

Jisoo nun erkek reyonuna doğru gittiğini gördüm.Rose ve Lisayı orda bıraktım ve Jisoo nun peşine takıldım.Kırmızı bir sweat e bakıyordu.Tam o sırada yanımıza uzun boylu ve baya yakışıklı yedi erkek gelmeye başladı.Lisa ve Rose de yanımıza geldi ve bana kaş göz işaretiyle birşeyler anlatmaya çalıştılar.Ama anlamadım.Birisi Jisoo ya döndü ve alaycı bir tavırla gülmeye başladı:

X(Jin):Hey,burası erkek reyonu,sanırım yolunu karıştırdın.

Jisoo:Hayır.Ben burdan bakıyorum.

X(Jin):HHJBGHKKNBHHNB!

Jisoo:Ne gülüyorum be!

X(Jin):Bence burdan arkadaşlarınıda alıp defol git,pek masum görünürüz ama değiliz.

İşte burda araya karıştık:

Lisa:Ne demeye çalışıyorsunuz?!Asıl siz defolup gidin.

X(Jongkook):Ne güldüm bi bilsen.Jkbhukmmhhbbjjbbjh!!

Lisa:Salaklık yapmayı kesin!

Rose:Aynen.

X(Jimin):Burda kalıp kalmicağımızı size sormadık değil mi V?

X(V):Öyle.

İşte tam burda patladım,bunlar kendilerini ne sanıyorlar!!!!

*********************************

Rose*

Birden Jennie unniem aralarından en kısa olanının(Jimin)Üstüne atladı.Onları ayırmaya çalışırken aralarından bana göre en yakışıklısıyla(V)Göz göze geldik.Göz devirdi ve ayırma operasyonu tekrar başladı.En sonunda onları ayırabildiğimizde mağazadan arkamıza bakmadan çıktık.

KAVGA&AŞK/BANGTANPİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin