Jisoo*Eve geldiğimizde Jennie hala çok sinirliydi.Böyle durumlarda onu sakinleştirmek için tek yapabileceğimiz yalnız bırakmaktı.Bizde Jennie yi yalnız bıraktık.Bu çocuklar kimdi,neyin nesiydi hiç bilmiyordum ama herhalde başımız dertteydi.
Rose ile konuşuyorduk:Rose:Jisoo unnie?
Jisoo:Evet.
Rose:Biz nasıl bir belaya bulaştık?Nasıl kurtulacaz?Şu anda bizi bulmaya çalışıyor olabilirler.
Jisoo:Abartma Rose.Hiç birşey olmicak.En azından ben varken size birşey yapamazlar.
Rose ile konuşmayı kestik.
***************************************
Jennie*
Odamda oturuyordum.Neredeyse ağlicaktım.Ben bunun kadar patavatsızca bir hareket görmedim.Biz onlara naptık ki?Sadece güzel bir gün geçirmek istemiştik.Şimdi halimize bak...Ama ben ağlamamam.Ben Jennie Kim...kimse beni kolay kolay ağlatamaz.Helede bir erkek sürüsü,ASLA!Kendimi toparladım.Ve yatağa yatıp uykunun kollarına kendimi bıraktım.
**************************************
Lisa*
Jennie unniem i merak ediyordum.Sakinleştimi acaba?Bizim için kavga etmişti.O çocuklarda rahat dursalardı.Ne o öyle defol falan?Burada haklı taraf biziz.Jennie unniem de nasıl vurdu ama...Çocuğun kaşını patlattı.Amaaaaa iyi oldu bence.En azından o zaman öyle düşünüyordum...
*************************************
Rose*
O çocuklar neydi veya nerden çıktı hiç bilmiyordum ama hepsi Taştı...Offffff!ne diyorum ben.Ama o göz göze geldiğim,O neydi be?Offffffffff!Unutamıyordum işte.Ne yaparsam yapıyım o gözleri unutamıyordum.Ben onu bunu bilmem ama bu çocukların başımıza bela olucağı kesin....
Yatağa uzanıp ismi neydi diye hatırlamaya çalıştım.Ama hatırlayamadım.Kendi kendime lanet okuyup durdum.Düşmanıma aşık olamazdım!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAVGA&AŞK/BANGTANPİNK
Fanficİlk aşk kavga ile başlar derler Ya,bizim hikayemizde tam böyle başladı... Liskook Jinsoo Vrose Jenmin