Violetta odasındaki küçük kutuyu gördü. Onu açtı ve içinden ay şeklinde bir yaratık çıktı. Violet çok korktu oradan bağırarak kaçmaya çalıştı ama küçük yaratık onu takip ediyordu.
Violet: Bırak peşimi!
Küçük Yaratık: Ama sen benim efendimsin...
Violet: Neden bahsediyorsun?
Küçük Yaratık: Benim adım "Selene" ve sen benim efendimsin.
Violet: Peki sen tam olarak nesin?
Selene: Ben Ay Efsanesinin koruyucusuyum ve Ay Efsanesinin Guardian'ıyım. Gücün bahşedildiği herhangi bir kişiye evrendeki en büyük güçlerden birini verebilirim. Yani sana.
Violet: Peki neden ben? Ve bu güç ile ne yapıcağım?
Selene: Çünkü son kalan Güneş Sistemi Tanrıça'sı seni seçti ve bu gücü yaklaşan tehlike için kullanmanı istiyor.
Violet: Güneş Sistemi Tanrıça'sı mı? Peki ne yapmam gerekiyor?
Selene: Şu Ay Şeklinde olan sizin deyiminizle küpeleri al ve şu kelimeleri tekrarla: "Selene Gelgit Vakti" Ama şimdi söyleme tehlike yaklaştığında hissedeceksin.
Violet: Peki bir kaç sorum daha var....
O sırada Elliot odasına girmişti. O da küçük kutuyu gördü ve açtı. Ama o Violet'ten daha iyi karşıladı.
Elliot: Merhaba sen lamba cini gibi birşey misin?
Küçük Yaratık: Sen Kime Lamba Cini diyorsun? Benim adım Helios. Ben Güneş Sistemi Tanrı'larından Güneş Tanrı'sının ve Güneş Yüzüğünün Guardian'ıyım
Elliot: Güneş Yüzüğü ve Güneş Tanrı'ları mı süpermiş? Ama bir dakika peki neden ben?
Helios: Sen seçildiğine göre Son Güneş Sistemi Tanrıça'sı Gaya seni uygun görmüş olabilir.
Elliot: Peki o kim?
Helios: Milyarlarca Yıl önceki savaşı kaybetme sebebimiz.
Elliot: orada ne olduğunu bilmiyorum ama eminim ki bu güçleri milyarlarca yıl boyunca korumuş bence kendini affettirmeye çalışıyor.
Helios:
Konumuza dönelim Son Tanrıça Kötülüğün yaklaştığını hissettiği için İki Efsaneyi serbest bıraktı. Güneş Ve Ay.
Elliot: Güneş Ve Ay mı?
Helios: Evet ve tahminime göre Ay Efsanesi de yeni sahibini bulmuştur.
Elliot: Benim ne yapma gerek?
Helios: Çok soru soruyorsun ama haklı sebeplerden neyse gücü kullanmak için şu Güneş Yüzüğünü takman gerek ve Helios "Isıyı Arttır" dediğinde Güneş Sistemindeki en büyük güçlerden birine sahip olucaksın. "Isıyı Düşür" dediğinde ise insan formuna geri dönebilirsin.
Elliot: Süper Kahraman gibimi yani?
Helios: Öyle bir şey işte.
Elliot: Muhteşem.
1 Hafta Önce...
Paris'in Başkan"ı Edgard Lafayette'iyi kötü bir gün bekliyordu. Elliot'un babası o gün sabahlamıştı. Çünkü Paris'te yapılması gerek çok işi vardı.
Biraz hava almaj için Eyfel Kulesi'ne gittiği vakit yukarıdan bir Monokl düştü.
Edgard: Bu da nesi? Bir Monokl mı?
Monokl'ı takan Edgard'ı içindeki bir ruh ele geçirdi.
Hades: Yeni bir beden. Ah güçlü ama işin seni çok zorlamış. Yorgunsun. O da ne Başkan mı? Hahahaha... Daha iyi bir beden bulamazdım. Artık Paris benim kontrolümde...
Hahahahahahahahahahaha....
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGENDARY: MOONLIGHT AND SUNSHINE
FantasyUzun zaman önce Güneş Sistemi Tanrı'ları; 8 Gezegen, 1 Cüce Gezegen, 1 Uydu, Ve 1 Yıldız olarak Galaksiye denge getireceklerdi. Ama işler öyle yürümedi. Mars, Jupiter ve Plüto Tanrı'sı Güneş Sistemi Tanrı'larına ihanet ederek Galaksiye korku salmak...