Kırılan Kalpler-6.Bölüm

3 0 0
                                    

Paris'te yeni bir gece...

Elliot: Hey Helios bana Hades'ten biraz daha bahseder misin? Neden Mitoolojideki Hades'i andırıyor?

Helios: Hades Milyarlarca Yıl Önce Plüton Tanrı'sıydı. Ama Jupiter Ve Mars Tanrı'sı ile Güneş Sistemi Tanrı'larına meydan okudu. Tüm Tanrı'lar benim için kendilerini feda etti. Fiziksel formları artık yok. Ben Güneş Sistemi'nin Güneş Tanrı'sı Helios'tum ama o savaştan sonra hepimiz Tanrı Formumuzdan vazgeçtik. Tüm Efsaneler bir arada olmadığı sürece Galaksi'de ki denge asla olmayacak. Sana daha önce Dünya Tanrı'sına savaşa katılmadığı için korkak olduğunu söylemiştim. Ama sanırım neden katılmadığını anlıyorum. Ben en güçlü Tanrı olmama rağmen o en bilgemizdi. Eğer o da yok olursa sanırım Galaksi'de ki denge değişicekti.

Elliot: Anlıyorum. Peki sadece Hades mi fiziksel formuna sahip?

Helios: Geçen gün ki, Hades'in ortaya çıkmasına bakılırsa öyle ama sanırım Tanrı Gücünün hepsi yok olmuş. Onu geri kazanması için Güneş Sistemi Efsanelerine ihtiyacı var.

Elliot: Demek bu yüzden kötülük yapıyor. Ama tüm gücünü kaybetmesine rağmen halen çok güçlü. Son sorum olarak Diğer İhanet eden iki Tanrı'ya ne oldu?

Helios: Bunu bilmiyorum. Eğer onlarda bir şekilde dönerse Tüm Efsanelere ihtiyaç olucak. Belki de Hades o ikisini arıyordur. Onları geri getirirse hayatta kalan son Tanrı Dünya'ya meydan okurlarsa işimiz biter. O günün gelmemesi için Hades'i yakalamamız gerek.

Elliot: Merak etme Ay Işığım Ve Ben bunu başarıcağız.

Helios: Moonlight'ın seni sevdiğini nerden biliyorsun? O seni arkadaşın olduğu için kurtarmamış mıydı?

Elliot: Anı mahvetmek zorundaydın değil mi?

Helios: Bir şey daha olabilir. Hades belki de fiziksel formunu kaybetmiştir.

Elliot: Ama nasıl?

Helios: Onun güçleri içindeki karanlığı ortaya çıkarmaktan daha fazlası belki de o karanlığı kendi bedeni yapmıştır.

Elliot: Hım...

Violetta: La la la... Evet bitti. Elliot için yaptığım özel kolye...

Selene: Biraz dinlen artık Vio. Çok fazla yorucu gün geçirdin.

Violetta: Sanırım haklısın. İyi geceler.

Violet bugün okulda çok kötü bir sürpriz ile karşılaştı.

Alita isimli ye bir kız okula gelmişti ve Elliot ile arkadaş olmaya çalışıyordu. Gördükleri karşısında çok sinirlenen Violet'i, Selene sakinleştirdi.

Selene: Hey bu öfke neden yoksa Khawa'lanmaya mı çalışıyorsun?

Violet: Ha? Ne? Bana ne oluyor?

Selene: Sanırım birileri kıskanıyor.

Violet: Ben mi asla! Belki birazcık.

Selene: Hadi Violet sınıfa gidelim.

Çantasını kapatan Violet sınıfa gitti.

Öğretmen: Merhaba arkadaşlar bugün sınıfımızda yeni bir öğrencimiz var. İsmi Alita. Amerika'dan geliyor.

Sınıf: Merhaba Alita.

Alita: Merhaba arkadaşlar.

Gıcık bir tavırla söyleyerek yerine geçti. Sınıf onu şımarık bir kız olarak görmeye başlamıştı bile...

Öğretmen: Öyleyse ders başlasın.

Okul çıkışı Violet eve giderken yine Alita'nın Elliot ile konuştuğunu gördü. Bınlar onu sinirlendiriyordu ancak Violet farklı bir kızdı. O bunun üstesinden gelebilirdi.

LEGENDARY: MOONLIGHT AND SUNSHINEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin