Początek

29 5 0
                                    

Główni bohaterowie:

Anna- 16 lat blondynka, 160 wzrostu, duże niebieskie oczy oraz naturalne bardo długie rzęsy. 

 W wieku 7 lat jej rodzicie się rozwiedli. Zamieszkała z mamą oraz bratem w skromnym mieszkaniu. Gdy miała 15 lat jej mama dostała pracę w dobrze prosperującym biurze. Na początku dojeżdżała do miasta, lecz po roku postanowiła przeprowadzić się tam wraz z dziećmi. Życie Anny się zmieniło nie tylko pod względem materialnym, ale także zmuszona była przeprowadzić się do Culver City. Miała pewne obawy ponieważ to nowe miejsce, a w Gadrdenie miała swoich przyjaciół. Jednak największym wyzwaniem byłą nowa szkoła. Na szczęście miała ze sobą swojego brata.


Pol- 18 lat, brunet, 190 wzrostu, niebieskie oczy, wyrzeźbione ciało.

  Od urodzenia mieszka w Culver City. W szkole uważany jako bóg . Każda dziewczyna marzy o tym aby w końcu się z nią związał . Mieszka sam ponieważ jego rodzice pracują na drugim końcu miasta, ale ufają mu więc pozwolili mu zostać. Gra w szkolnej drużynie piłkarskiej. Ma bardzo dużą szansę na dostanie się do elity footboll'u. Jest bardzo związany ze swoim kuzynem, który także jest jego najlepszym przyjacielem. Trenuje także z nim boks przez co czasami przychodzi do szkoły z siniakami. 


Weronika-16 lat, blondynka , 170 wzrostu, duże ciemne oczy , ma oliwkową karnacje oraz długie czarne włosy  

Staje się najlepsza przyjaciółką Anny po przeprowadzce. Chodzą do jednej klasy w Culver City. Jest bogata ale nie lubi się tym chwalić. Urodę odziedziczyła zdecydowanie po mamie. Od momentu przybycia rodziny Anny do miasta i spotkania jej brata podkochuje się w nim. Nikt o tym nie wie. Jej hobby jest robienie makijażu. Dlatego zawsze przed imprezą spotyka się z Anną aby ją pomalować. Stara się jak najlepiej wprowadzić Anne jak i Maksa w życie szkoły jak i całego miasta.


Maks- 17 lat, 180 cm. Brązowe oczy oraz włosy. 

Brat Anny, po rozwodzie rodziców zamknął się w sobie, bardzo dużo imprezuje. Nie przejmuje się szkołą i tym co inni o nim myślą. Jedyną osobą, na której mu zależy jest Anna. Obwinie mamę za rozbicie rodziny. Zdaje sobie sprawę ze swjego wyglądu i czasami to wykorzystuje.


Kacper- 18 lat, 180 cm. Ciemne, prawie czarne oczy i włosy koloru ciemnego blondu.

Kuzyn Pola, jest także jego najlepszym przyjacielem. Jest w ostatniej klasie liceum. Ma dziewczynę o imieniu Wiktoria. Gra w tej samej drużynie footbolowej. Lubi to co robi więc robi to bardzo chętnie. Dużo ćwiczy, ale znajduje także czas dla bliskich i jeździe na desce.


PS:

To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o porady w komentarzach.

>Niteczka<

NiepamięćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz