Jimin pov*
-ciebie do reszty pojebało? ~ Zapytałem zdziwiony, co on ma w głowie. Chłopak nie odpowiedział na mojej pytanie.. Jedynie spojrzał na mnie zrezygnowany..
-Jezu co ci szkodzi.. ~ westchnął. - to tylko seks, nic więcej.. ~ zaśmiał się lekko.
-nie będę się z tobą ruchał.. ~Przewróciłem oczami.. - wrażeń ci brakuje..?
-Ehh przestań..
- to ty przestań zadawać mi głupie pytania.. ~założyłem ręce na klatce piersiowej.
- dlaczego nie chcesz nawet spróbować! ~krzyknął.
- i o tych pytaniach właśnie mówię..~Parchnalem śmiechem..
-Oczekuje odpowiedzi.. ~spojrzał na mnie poważnie..
-poprostu mnie to nie kręci dobra! Masz jakieś pojebane pomysły.. ~ zabrałem plecak z ławki i Zarzucilem go na plecy, następnie wychodząc z sali.. Skierowałem się w stronę wyjścia. Szybkim krokiem wyszedłem z budynku. Ruszylem do swojego mieszkania.. Nie powiem, zdenerwowałem sie na Jungkooka.. Jak on wogle mógł sobie coś takiego wymyślić? Seks przyjaciele.. Pff
Co jeszcze. To mój przyjaciel a nie chłopak. Niby powiedział że to tylko seks, ale ja nie chcę robić takich rzeczy z własnym przyjacielem z którym znam się od piaskownicy.. Nawet nie będę się zastanawiał nad tym co mi zaproponował. Odrazu odpowiem ,, NIE '' jeżeli znowu zacznie mnie prosić bym się zgodził. Próbowałem mu dzisiaj wytłumaczyć ze nie chcę ale on i tak swoje. Usiłuje mnie przekonać.. Nigdy nie ciągnęło mnie do niego seksualnie.. Ani w żaden inny sposób. Poprostu traktowakem go jak przyjaciela.. Nic więcej. Nie mam pojęcia kto go do tego namówił. Sam by na taki głupi pomysł nie wpadł..Wyjąłem telefon z kieszeni
Do Jungkook : Kto cię do tego zmusił..
Od Jungkook :?
Do Jungkook : Seks przyjaciele..
Od Jungkook : Nikt
Do Jungkook: To dlaczego chcesz się ruchać? Od kiedy cię ciągnie do mnie seksualnie..?
Od Jungkook : Pogadamy Jutro w szkole, Pa.
Wzruszyłem ramionami i schowalem telefon do kieszenie.. *
_______________________________________
Skip time *
Wstałem rano około godziny szóstej trzydzieści.. Zwlekłem sie z łóżka i podeszlem do szafy, wyjąłem z niej czarne jeansy z dziurami, niebieski T-Shirt i skarpetki. Skierowałem się w stronę toalety..
Ubrałem się, a następnie umylem zęby.. Szybko ułożyłem sobie włosy i zrobiłem lekki makijaż.
Wróciłem do pokoju by pościelić łóżko. Gdy już wykonałem tą czynność, zbieglem po schodach na dół by zjeść coś na śniadanie.. Odrazu przywitała mnie moja rodzicielka..-cześć kochanie..~uśmiechnęła się promiennie.
- hej.. ~Uśmiechnąłem się delikatnie..
- zrobiłam ci kanapki..
-dziękuję.. ~ Westchnąłem cicho. Podeszlem do krzesła i zająłem miejsce przy stole..
-Jimin.. Mogę z tobą porozmawiać..? ~zapytała trochę poważniej.
-ymm o czym..? ~zapytałem zainteresowany.. Miałem z mamą dobry kontakt.. Rozmawiałem z nią o wszystkim.. Była moja mamą a jednocześnie przyjaciółką..
- powiedz mi.. Masz kogoś na oku..? Lub jesteś w związku? ~zapytała i lekko się uśmiechnęła. Dobra... No nie koniecznie rozmawiamy o wszystkim.. Nie lubiłem zaczynać tematu na temat związku miłości itd..
-Mamo!~krzyknąłem
-Jimin uspokój się, tylko zapytałam.. ~westchnęła - zresztą.. Interesuje się sprawami tego typu, jeżeli chodzi o ciebie..
-innym razem pogadamy.. Spóźnie się do szkoły.. Cześć.. ~odparłem oschle..
Wstałem od stołu i ruszyłem w stronę korytarza.. Nałożyłem buty a następnie bluzę.. Na plecy zarzucilem plecak i wyszedłem z domu zamykając za sobą drzwi..
Ruszylem na przystanek autobusowy..
Wyjąłem telefon z kieszeni i zacząłem przeglądać social media.. Dostałem wiadomość od kookaOd Jungkook : będziesz dzisiaj w szkole?
Do Jungkook : No..
Od Jungkook : Nie mamy pierwszej lekcji, dopiero teraz ogarnąłem.
Do Jungkook : to po chuja ja idę..?
Do Jungkook : a..
Do Jungkook : mam tylko jeden autobus taki by się nie spóźnić do szkoły.. EhhOd Jungkook : Czyli będziesz o godzinę wcześniej?
Do Jungkook : Yup
Od Jungkook : w takim razie również przyjdę wcześniej.. Przynajmniej będziemy mieli okazję spokojnej porozmawiać na temat naszych relacji..
Do Jungkook : jak chcesz.. Pa
Schowalem telefon do kieszeni.. Akurat podjechał mój autobus którym codziennie dojeżdżam do szkoły.. Wszedłem do środka i zająłem miejsce. Nie było tłumu.. Prawie nikogo nie było.. Wsadziłem słuchawki do uszu i przymknalem oczy.. Głowę oparłem o szybe autobusu..
SKIP TIME *
Gdy dojechałem na miejsce, autobus sie zatrzymał. Wstałem z miejsca i wsiadłem z pojazdu.. Skierowałem się w strone szkoły która była po drugiej stronie ulicy.. Słuchawki schowalem do kieszeni tak jak i telefon.. Zanim to zrobiłem, sprawdziłem jeszcze godzinę.. Mam jeszcze 40 minut. Jungkook już zapewne jest w szkole..
Wszedłem do budynku i skierowałem się w stronę swojej szafki. Schowalem do niej niepotrzebne rzeczy, i wyjąłem książki na dzisiejsze lekcje..
Zamknąłem szafkę i skierowałem się w stronę sali.. Oczywiście nikogo nie było.. Nawet jeszcze przerwa się nie zaczęła. Wszedłem do sali i położyłem plecak na ostatniej ławce, a sam usiadłem na krześle.. Wyjąłem telefon z kieszeni..*masz jedną nieodczytaną wiadomość*
Od mama️❤️ : przepraszam cię synku.. Nie złość się na mnie
*wyświetlono *
Zignorowałem wiadomość..
Do sali wszedł Jungkook.. Spojrzałem na niego obojętnie..******************************
Sora za błędy.
CZYTASZ
Sex Friends [18+]
RomansJungkook namawia Jimina do spróbowania czegoś nowego.. Lecz on nie jest do tego przekonany, wręcz bardzo negatywnie do tego nastawiony.. Chciaż Jimin się nie zgodził na propozycje przyjaciela, Jungkook nie daje za wygraną.. I usiłuje zmusić przyjaci...