🎼Strawberry~twice🎼
Rose
Merhaba benim adım rose. Kendimi tek kelimeyle özetleyecek olsam tuhaf kelimesini seçerim. Neden mi? Anlatmam biraz uzun olucak. Zamanınız varsa başlıyoruz. İlk öncelikle iki tane babam var. Beni evlatlık almışlar bir yetimhaneden. Adları park jinyoung ve yang hyun suk. Evliler. Ve evet gayler. İkiside büyük şirketlerin ceoları. Jinyoung babamın şirketinin adı jyp
Yang babamın ise yg. İkiside müzik şirketleri. Bu sayede tüm 2. Jenerasyon gruplarıyla tanıştım. Okulumdan ayrılmamın sebebi ise babalarımın okul müdürüyle kavga etmesi. Okuldan ayrılmam beni çok üzdü çünkü orada bir çok arkadaşım vardı. Chaeyoung ve Tzuyu adında iki yakın arkadaşım vardı. En çok chaeyi severdim. Hem adımız aynıydı hem de her sırrımı paylaşabileceğim güzel bir arkadaştı. Onlarla ayrı okullarda olmam konuşmayacağımız anlamına gelmiyordu. Chae'yle yazın eğleneceğimiz büyük bir plan yapmıştık. Planda bir sürü gezi, yurt dışına seyahat vardı. Ama babalarımın beni yazdırdığı yeni okulda yaz için bir kamp yapılıyormuş. Ve bu kampta son sınıfa geçeceğim için ders işleyecekmişim. Okuldan daha yeni kurtulmuştum. Kampa gitmek istemediğimi söylediğimde ise okulun bunu zorunlu tuttuğunu söyledi babalarım. Şimdi ise, iki gün sonra gideceğim kampa hazırlanıyorum. Yanımda chae var. Hazırlanmama yardım ediyor.
Chae: " çok sıkıldım"
Rose: "evet bende ama eşyaları toplamayı bitirmeliyiz"
Chae: " bir gün büyük bir rapper olucam ve bilinen güzel bir grupta olucam"
Rose: "bir gün olursun ama şu an yapmamız gereken eşyalarımı toplamak"
Chae: "bana yazmayı bırakırsan çok kırılırım"
Rose: "her gün yazıcam asla yazmayı bırakmıycam"
Sarıldık. Tüm yaz boyunca görüşemiyecektik. Onu o kadar çok özeleyecektim ki.
Chae: "seni çok özeleyeceğim rose"
Rose: "bende seni çok özleyeceğim"
Chae çok iyi bir arkadaştı ve ondan uzak olmak beni üzüyordu.
Rose: "şimdi 1.58 arkadaşım eşyaları toplayalım"
Chae: "HEY BENİM BOYUM 1.59"
Eşyaları toplamamız bittiğinde yorulmuştuk. Pjamalarımızı giydik ve uyuduk. Sürekli yeni okulumu düşünüyordum. Tüm gece boyunca yeni okulumda beni bekleyecek yeni maceraları düşdüm. Belki de bu okul diğerinden daha güzeldir. Siz ne düşünüyorsunuz?
Favorim jyg. Çok iyi çift. Bayıldım. Umarım beğenmişsinizdir.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get loud ~jirose✨
RomanceRose ailesinin okul müdürüyle yaşadığı sorun nedeniyle değiştirdiği okulun yaz kampına gidiyor. Okul yaz kampına gitmek zorunda kalıyor en yakın arkadaşı chae ile yaptığı plan altüst oluyor. Yeni arkadaşlar bulabilecek mi? Yeni okuluna alışabilecek...