Şimdi başlıyoruz

170 23 10
                                    

     🎼Taeyang ~eyes nose lips🎼
Rose
Otobüs yolculuğu uzun sürmedi. İki ya da bir buçuk saat sonra kamp alanına ulaşmıştık. Bavulumu aldım ve öğretmenlerin bizi götürdüğü alana ilerledim. Herkes oraya geldiğinde öğretmenler oda arkadaşlarımızı söylediler.

Oda arkadaşım Kim jisoo'ymuş. Gerçekten çok güzeldi. Boya olsada kırmızı saçları vardı. Ve ona bu kırmızı saçlar çok yakışmıştı.  Altında siyah bir etek vardı. Üstünde uzun kollu kısa bir tişört vardı. Eteği sayesinde göbeği gözükmüyordu. Boynunda ise tatlı bir kolye vardı.

Oda geldiğimizde "Merhaba ben kim jisoo sanırım okula yeni geldin istersen bu yeni okuluna alışmana yardım edebilirim" dedi. Bende "bende chae young yeni olmak biraz tuhaf alışmama yardım etmene çok sevinirim." dedim. Jisoo "şu an tanıdığın bir arkadaşın var mı ya da arkadaş olmak istediğin" dedi. "Evet, otobüste park jimin diye biri oturdu iyi birine benziyordu."dedim. Jisoo "Oooo park jimin demek, ona dikkat et amacı arkadaşlıktan fazla olabilir tabii sen onla arkadaştan fazla bir ilişkin olsun istiyorsan değişir" dedi. Ben "yani daha yeni tanıştık arkadaş bile değiliz bu yüzden arladaşlıktan fazla birşey olacağını düşünmüyorum." dedim. Jisoo "tamam o zaman arkadaşlarım yeni bir yer keşfetmiş oraya gidecektim sen de gelmek ister misin ?" dedi. Ben de başımı onaylayarak salladım.

Geldiğimiz yer güzeldi gölün yanındaydı. Gölde ördekler vardı. Ve sessiz bir yerdi. Jisoo arkadaşlarını görünce oraya doğru ilerlemeye başladı bende onu takip ettim. Arkadaşlarından biri jisoonun boylarındaydı uzun kahverengi saçları vardı tatlı birine benziyordu. Diğer arkadaşının ise kahkülleri vardı ve saçları uzundu. Uzun boyluydu ve incecikti benim gibi. "Merhaba ben chae young okula yeni geldim" dedim. Kahküllü olan " bende lisa sanırım jisoonun oda arkadaşısın" dedi. Bende bunu başımla onlayladım. Tatlı olan kız ise "bende jennie tanıştığımıza memnun oldum" dedi.

Tanıştıktan sonra bir sürü erkek geldi. Aralarında jiminde vardı. Ve serviste tanıştığım hoseok geldi yanında momo vardı. Jennie "ne yapıyoruz şimdi" dedi. Adını bilmediğim bir çocuk "hmmm şişe var d mi c mi ?" dedi. Tanımadığım insanlarla d mi c mi oynamak hmm belki eğlenceli olur. Lisa "bence olur" dedi. Herkes oynamayı kabul edince oyuna başladık. Şişeyi çevirdik bana çıkmamasını umut ediyordum ki şişe bana denk geldi o an şişeyi göle atasım geldi. Tanımadığım bir çocuk bir soru soru "sanırım yenisin zor soru sormuycam endişelenme hmmm buradaki erkeklerden en yakışıklı kim?" dedi.

Bu sefer uzun yazdım umarım beğenmişsinizdir. Önce ki bölümler çok kısaydı başlangıç olduğu için bundan sonra uzun yazacağım❤️ üste koyduğum şarkıyı dinleyin çok güzel şarkı💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Get loud ~jirose✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin