🎼Park bom~you and ı🎼
Rose
Yaz kampına gitmek için tüm öğrenciler okulda buluşacaktı. Otobüste kimle oturacaktım kampta hangi odada olacaktım kimlerle kalacaktım hiçbir fikrim yoktu. Babalarıma veda ettikten sonra okula gittim. Büyük bir kalabalık vardı. O sırada aklıma chae geldi. Onu aramalıydım. Telefonumu çantamdan çıkarıyordum ki bir çocuk hızla yanımdan geçti ve telefonum yere düştü. Çocuk arkasını döndü ve telefonumu almak için yere eğildi ve "özür dilerim" dedi. Sonra hızla kayboldu. Otobüsün kapıları açıldı. Ama öğretmenler içeri girmemize izin vermedi. Öğretmenlerden biri "çocuklar otobüste çok ses çıkarmamanız için eşlerinizi biz seçtik" dedi. Aslında yalnız oturmaktansa yeni biriyle tanışmak daha güzel olabilirdi. Herkesin adını ve eşlerini söyledi. Ve benim adıma gelince "park jimin, park chaeyeoung" dedi öğretmen. Herkesten "oooooo" sesleri yükselmeye başladı. "Park jimin lütfen eşini bul" dedi öğretmen. Biri omzuma dokundu ve arkamı döndüm. "Merhaba park jimin" dedi. Bu telefonumu düşüren çocuktu. "Merhaba ben park chae young" sanki adımı bilmiyormuş gibi. Ve otobüse geçtik. Kulaklığımı çıkardım önüme çıkan ilk şarkıyı çaldım. Park bom ~you and ı . Açtığım şarkıyı görnüş olmalıydı. "You and ı güzel şarkı" dedi. Bende "evet çok güzel bir şarkı aynı zamanda park bom çok iyi biri"dedim. O da "park bom'la tanıştın mı ki onun iyi biri olduğunu söylüyorsun"dedi. Evet anlamında başımı salladım. Ben "Yang hyun suk ve park jinyoung'un kızıyım"dedim. Çok şarşırmıştı. Otobüs boyunca konuştuk. İyi biriydi. Beni arkadaşlarından biriyle tanıştırdı. Adı Hoseoktu. İyi biriydi. Ve çok tatlıydı. Yanında oturan kızla tanıştım. Adı Momo'ydu. Kahkülü vardı. Onla iyi anlaşacağımızı düşünüyorum. Otobüs yolculuğu iyi geçmişti. Umarım sonrasıda iyi geçer.
Umarım beğenmişsinizdir. Daha başlardayım o yüzden biraz kısa oldu birde sınavlarım var sınavlar bitince aktif olmaya çalışacağım🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get loud ~jirose✨
RomanceRose ailesinin okul müdürüyle yaşadığı sorun nedeniyle değiştirdiği okulun yaz kampına gidiyor. Okul yaz kampına gitmek zorunda kalıyor en yakın arkadaşı chae ile yaptığı plan altüst oluyor. Yeni arkadaşlar bulabilecek mi? Yeni okuluna alışabilecek...