4.dio

13 0 0
                                    

Ustao je sa poda i pribio me je uz zid i stavio ruku pokraj moje glave.

Ja: s...ta radiš?
Jungkook: zašto me se bojis?

Pogledala sam ga u oci. Imao je hladan a u isto vrijeme i topao pogled. Kada sam ga pogledala izgubila sam se u njima. Trgnula sam se iz svojih misli.

Ja:ne bojim te se
Jungkook: UPITAO SAM TE NESTO!!

Kada je se proderao na mene moj strah je prešao u ljutnju i bjes. Zato što ne dozvoljavam nikom da podigne ton na mene pa čak ni moj tata.

Ja:NE BOJIM TE SE!ŠTA TI NIJE JASNO?!JA SE NIČEG NE BOJIM PA ČAK NI TEBE!

Kako sam se derala na njega on je se udaljavao. Gledao me je iznenađujućim pogledom. Kada je on odjednom zapucao u zid. Ja sam mu se još uvjek priblizavala. A on je stajao u mjestu. Približila sam se njegovom uvetu i tiho i smireno rekla:

Ja: kraj puta

Odmakla sam se od njega pogledala ga i nasmijala se. I krenula ici kući. Kada me je zaustavio njegov glas:

Jungkook: kako se zoves?
Ja: drago mi je Jungkook ja sam Nina.

Rekla sam to ne okrenuvši se i nastavila sam dalje. Kada sam došla kući tate nije bilo unutra. Otišla sam u kuhinju i nsla sam papir na stolu. A na papiricu je pisalo "ako želiš da vidiš opet svog taticu morces se sresti samnom za mesec dana na adresi *******" u potpisu Park. Samo je to pisalo. Uspanicila sam se šta ako se nešto dogodi tati. Kada sam se malo smirila poslala sam Jiminu poruku da ne mogu sutra sa njim. Bila sam umorna pa sam odlučila otići u sobu. No prije toga se zaključati jer želim sutra da budem živa. Kako sam se penjala uz stepenice imala sam loš predosjecaj. Kada sam usla u sobu dočekao me je prizor...
.
.
.
.
.

Nadam se da vam se sviđa❤❤

"On mi je promjenio zivot"Where stories live. Discover now