XXX: ja sam Jimin. Drago mi je Nina.
Rekao je to sa osmijehom na licu. Čini se kao drag dečko. Zazvonio mu je mobitel.
Jimin: uredu odma dolazim. Nina moram ići ali ako želiš sutra sa mnom na ručak.
Ja: što da ne. Kada?
Jimin: docu po tebe u osam.
Ja: uredu. Evo ti moja adresa "xxx xxx"
Jimin: onda se vidimo sutra.
Ja: vidimo se!Jimin se stvarno čini kao dobar lik. Otišla sam prosetati. Otišla sam u park i sjela na obližnju klupu. Bilo je već kasno pa sam krenula kući. Dok sam se vraćala znala sam za jednu ulicu i ako prodem kroz nju stići ću brže kući. Ali ima jedan problem. Problem je to što je ta ulica jako zabacena i nikad ne znas na koga možeš naletit u njoj. Skupila sam hrabrosti i krenula. Bila je duga. Začula sam glas dva starija muškarca. Prilazili su mi a ja sam se udaljavala.
XXX1: zdravo hoćeš da se druzimo malo?
Vidjelo se da su obadvojica pijani
XXX2: naravno da hoće zašto ne bi htjela kad je ona ionako još jedna mala k*****a.
Nisam mogla vjerovat da se ovo meni dešava i da me je tako nazvao. Jedan od njih me je uzeo za ruku i počeo me je vući.
Ja: pusti me debilu jedan
On me nije pusto nego mi je samo opalio samar. Kada me je udario pala sam na pod osjećala sam se jako ružno u tom trenutku. Opet me je uhvatio za ruku a ja sam počela vristat jer nisam znala šta će mi učiniti.
Ja: AAAAAAAA!!!!!UPOMOCCC!!! POMOZITE MIIIII!!!!
Vrišala sam dok odjednom nisam čula neki glas koji je iza nas.
XXX: pusti je odma
XXX2: hah kako da ne. Brisi malac. Uostalom ko si ti.
XXX: drago mi je ja sam JungkookKada je to rekao ova dvojica su odma počeli bjezati. Nije mi jasno zašto ko je taj Jungkook. Sklupcala sam se na putu i počela plakati. On je došao do mene i rekao mi.
Jungkook: nemoj više plakti otišli su
Ja: hvala
Jungkook: nis ali sada je bolje da ides ovo nije mjesto za tebe.
Ja: zasto!?
Jungkook: zato što si mala i krhka i sve te stvari.To me je stvarno naljutilo. Pa sam krenula da se derem.
Ja: SLUŠAJ OVAKO POD BROJ JEDAN NE IZAZIVAJ ME POD BROJ DVA NEMAS PRAVO TAKO DA SE PONASAS PREMA MENI. KONJU JEDAN!!!!!!
Jungkook: hahahahaha!! Ti si stvarno opasna.Prišla sam mu i odarila ga tako da je pao na pod. Gledala sam u njega i smijala se podlo.
Ja: upozorila sam te😂
Ustao je sa poda a zatim je...
.
.
.
.
Nadam se da vam se sviđa❤
أنت تقرأ
"On mi je promjenio zivot"
عاطفيةCao svima zovem se Nina. Imam 20.godina.Zivot mi i nije nesto previse zanimljiv. Ali ne zadugo.?