- Indulnom kell - búcsúzkodott franciául barátaitól egy sötétbarna hajú, könnyes szemű lány.
- Nagyon hiányozni fogsz - borult a nyakába sírva szőke hajú barátnője.
- Ti is nekem Leila - szorította magához a barátnőjét a távozni készülő személy - Írjatok sokat - mosolygott barátaira könnyes szemmel, és megölelte másik szomorkodó társát.
- Vigyázz magadra Tessa- húzta magához világosbarna hajú barátnője, aki egészen eddig a pillanatig csöndesen álldogált.
- Te is Al - könnyezte össze a búcsúzó legjobb barátnője ruháját - Ne csinálj hülyeséget.
- Azt csak te tudsz Tessa - vigyorgott rá egy utolsót Alison a lányra, mire az viszonozta a gesztust és odalépett kísérőjéhez, egy idős férfihez, megragadta a karját, és a páros egy halk pukkanás kíséretében eltűnt.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hirtelen két alak jelent meg a nagy ház kertjében. Egy idős férfi, aki mosolyogva figyelte a mellette álló vidám, ám szomorkás lányt, kinek sötét haja hullámosan lógott, barna szeme pedig könnyektől csillogott, mégis mosolygott.
Az udvar, ahova érkeztek gyönyörű volt. Madarak csicseregtek, mókusok és nyulak játszottak a fák között, egy kis tó terült el középen, partján két hintával, melyek mellett padok helyezkedtek el. Virágok illatoztak, méhek zümmögtek, és egy aranyos kutya rohant csaholva a két alak felé. Az állat vidáman ugrálva közeledett, és mikor odaért ugrálva köszöntötte kis gazdáját, kit a lányban vélt felismerni.
- Jaj Nico, nyugalom - nevetett fesztelenül, és csilingelőn a gyermek, majd leguggolt kutyusához és simogatni kezdte.
- Tessie? - hallatszódott a távolból egy fiú vidám hangja, és ahogy a lány felnézett a ház felé, észre is vette az ajtóban álló fivérét.
- Jamie! - pattant föl vidáman, és rohant testvére karjaiba, aki rögtön szoros ölelésbe vonta régen látott húgát - Nagyon, nagyon hiányoztál Bratyó - nyomott egy puszit a fiú arcára aztán elengedte őt, és belépett a csomagjaival együtt a házba, hogy üdvözölje a többi családtagját.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A nagy örömködések közben azonban valami sötét dolog készülődött a háttérben. Valaki hatalomra akart törni, valaki akit eddig senki nem ismert el, nem volt senkije, mindig egyedül volt, és egy kevés szeretetet sem kapott, ami nélkül érzések nélküli, gonosz emberré vált. És ez az ember, most átkerült a Roxfortba, és készül egymás ellen fordítani családokat, barátokat, csak hogy mindenki tapasztalja azt a mérhetetlen fájdalmat, amit ő is kapott...
YOU ARE READING
Az Ötödik Tekergő /SZÜNETEL/
FanfictionTessa Potter, James Potter testvére. Harmadikos koráig a Beauxbatons-ba járt, ám utána követte bátyját és a harmadévet már a Roxfortban kezdte. Vajon, hogy élte meg Tessa a négy fiú történetét? Melyik házba kerülhetett? Kivel találhatta meg rögtön a...