Třetí ukradený pohled

61 2 2
                                    

Díval se.

     Nemohl přestat, přímo zíral.

     Sky zrovna vstal od stolu a Riven ho zpod svých zatemněných brýlí šmíroval. Pak si však uvědomil, že sedí přímo naproti němu, a okamžitě se vrátil zpět ke čtení sedmnáctého dílu svého oblíbeného yaoi.

     Sky se mužně převlékl do svých trenýrek s motivem Spongeboba a volného županu s tygřím vzorem. Náhle se začal nudit a po chvíli už si to mužně rázoval po chodbě směrem ke Stellinu soukromému pokoji.

     Měl to štěstí, že Stella měla bydlet s Bloom a ti nenápadní pánové, kteří seděli po celou cestu ve střední části autobusu těsně za dveřmi, se někam na noc vytratili. Když nad tím zapřemýšlel, ředitelku taky nikde neviděl. Asi si byli zahrát partičku Člověče, nezlob se.

     Zaťukal na dveře číslo 357 a nakoukl do místnosti klíčovou dírkou. Než však stihl cokoliv spatřit, dveře se otevřely.

     „No nazdárek, ty můj tygře," řekla Stella laškovně a její tváře nabyly lehký odstín syrového lososa.

     „Ahoj Stello, rád tě vidím. Není ti špatně?" odpověděl Sky otázkou a starostlivě nakrčil husté mužné obočí.

     „Ale ne, ty hlupáčku," zasmála se, „jdu zrovna do vířivky, kterou tady mám. Moje rodina mi ji přikoupila k tomuhle výletu," objasnila s oslňujícím úsměvem a přizvala ho do prostorné vířivky, ke které přiléhala sauna.

     Sky se posadil zády k nejsilnějšímu proudu a Stella se na něj otřeseně podívala.

     „Hej! Tam jsem si chtěla sednout přece já," obořila se na něj, avšak usmála se při myšlence, která ji právě napadla: „To si asi budeme muset sednout k sobě."

     Sky si natáhl nohy pohodlně před sebe a s nevinným mužným úsměvem opáčil: „Ne."

     Stella si tedy uraženě sedla zády k němu na opačný okraj vířivky.

     Blondýn se však jen mužně opřel o okraj a z kapsy vytáhl krabičku karet Uno H2O. Tázavě na ni pohlédl.

     Hleděl na ni několik sekund, než si uvědomil, že ho nevnímá. Podrážděně jí poklepal na rameno.

     Jakmile Stella spatřila karty, vítězně se zašklebila a svou ladnou ručku zatnula v pěst.

     „Připrav se, Skyi. Mě nemůžeš porazit!"

Tak se stalo, že si Sky připsal pětizářez.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 09, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Magické navěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat