První zakázaný polibek

110 3 2
                                    

Bylo 11:00 dopoledne, když Sky přilétal na své létající motorce před Alfeu. Jeho nádherné, zlaté, hebké jako hedvábí, vlasy mu vlály ve větru. Když zastavil, ony mu přistály na jeho mužných ramenou, jak se podíval hluboce Rivenovi do očí, a řekl vážným tónem: „Je Brandon v pořádku?"

Riven ho jako obvykle chvíli ignoroval, ale pak znechuceně (tak, jak to on dělává) odsekl: „Bude v poho. Má jen dvě zlomené nohy, pravou ruku a nehet. Fakt si o něj nemusíš dělat starosti." Obrátil oči v sloup – dělal, že mu je jedno, že se Sky tak zajímá o Brandona, vždyť měl jenom pár zlomenin. Přitom v hloubi duše věděl, že to on je ten, o kterého by se měl Sky zajímat.

Sky mužně vydechl. „Máš pravdu, asi to nic nebude," prohodil jako by nic a s mužným úsměvem odešel mužně k autobusu, který ho měl odvézt na jeho (zatím ten nejdivočejší) školní výlet.

Když došel k autobusu, spatřil Stellu ve své oslnivé kráse. Z její nezlomné nádhery, dlouhých nohou a hubeného pasu se mu podlamovaly kolena.

Upadl.

Stella k němu ladně přiskočila, až se jí překrásné blonďaté lokny zakroutily ve svých směrech, a řekla: „Ahoj Skyi! Jak se vede?"

Sky na to mužně prohlásil: „Skvěle."

Měli moment, kdy se dívali navzájem do očí.

Ten jim přišel jako hodiny.

A pak i roky.

Byla to tak dlouhá chvíle, že jim ujel autobus. Tak se Stella proměnila...

ENCHANTIX!!!

Najednou před Skyem stála nádherná víla s perfektním tělem, dokonalými vlasy, úžasnou minisukní, tak strašně mini a tak strašně úžasnou. Nemohl uvěřit svým očím ani uším, protože světlo ho oslepilo a Stellin výkřik ohlušil.

„Páni!" řekl si Sky. Riven po něm sekl pohledem.

Stella jedním švihem své ladné ručky zastavila celý autobus. Vesele zahlaholila: „Aw, jen jeden úraz, to je můj dosavadní rekord!"

Mezitím už Sky stál se svou létající motorkou vedle Stelly. Když začala poskakovat směrem k autobusu, mužně vykročil za ní. Zastavil ho až pohled postarší dámy s trvalou, ředitelky vílí školy Faragondy.

„Stello, Skyi, tady jste. Hledali jsme vás celé dvě minuty," vyčetla jim, nedbaje na ublížený výraz ve Skyově mužné tváři. „Vzhledem k okolnostem, že Bloom s Brandonem se výletu kolem světa bohužel nemohou zúčastnit z důvodů, se kterými v žádném případě nemám co dočinění," podívala se nenápadně doprava a poté doleva, „budete sedět spolu. Po celou naši cestu," zdůraznila a pokynula hlavou směrem k předním dveřím jejich stylového autobusu.

Tohle bude opravdu žhavá jízda!

Magické navěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat