Jungkook günlüklerini sakladığı kutuyu açtığında içinde bir fotoğraf bulmasıyla birlikte gülümsedi. Tae fotoğrafa baktı ve "Bu fotoğraftaki kim?" dedi Tae nazikçe. Jungkook gülümseyerek "İlk aşkım..." dediğinde Tae de gülümsedi ve "Bu fotoğrafı uzun zaman önce kaybetmiş olmalıyım." dedi. Jungkook güldü:
"Üzgünüm Tae ama ilk aşkım sen değildin. Zaten sen olsan da hatırlamayamazsın."
"Haklısın Jungkook... Hafızamı beş yıl önce kaybetmeseydim belki küçüklüğümdeki mutlu olduğunu düşündüğüm anıları hatırlayabilirdim..."
"Dert etme. Şu an mutluyuz ya o bize yeter."
"Evet de... O fotoğraftaki kim?"
Jungkook tatlı bir gülüşü suratına yerleştirirken anlatmaya başladı.
Flashback
"Jimin!" diye bağırdı, Jungkook. Jimin gülüyordu, Jungkook'un haline. Suratına pasta fırlatan Jimin'e sinirli bir şekilde bakarken Jimin, "Gel de suratındaki pastayı temizleyeyim." dedi. Daha sonra Jungkook'un dudaklarında o kadar çok pasta vardı ki botoks yaptırmış gibi duruyordu. Ama Jimin buna gülmedi. On altı yaşındaki oğlanın dudaklarına bakarken ona yavaşça yaklaştı ve dudağını öpmeye başladı. Jungkook ilk başta ne olduğuna anlam veremese de sonradan Jimin'in kafasından tutup öpmeye başladı. Jimin, Jungkook'un dudağındaki tüm pastayı temizlemekle kalmamış, aşkını da onu öperek ilan etmişti.
Flashback son
______________________________________
Bugün bir sürü kitabıma bir sürü bölüm attım. Umarım bu kitabı beğenmişsinizdir. Bence çok güzel olacak, oy vererek beni desteklerseniz çok sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photos | taekook
Misterio / Suspenso"Bu fotoğraftaki kim?" dedi Tae nazikçe, Jungkook gülümseyerek "İlk aşkım..." dediğinde Tae de gülümedi ve "Bu fotoğrafı uzun zaman önce kaybetmiş olmalıyım." dedi. © tenetnoctis | 2019