Blind date

66 4 3
                                    

"Asi tě zabiju." Zamumlala jsem na svou nejlepší kamarádku, která mi zamluvila rande s neznámým chlápkem.

"To nesmíš. Kdo by se ti potom postaral o Jina? No tak, jen jedna schůzka. Pak už ho nikdy vidět nemusíš. Navíc je pohledný a je jen o dva roky starší než ty." Usmála se na mě a já jí dala za pravdu. Na "rande" jsem nebyla od doby, kdy nás Jacskon, můj ex-manžel, opustil. A že už to je tak pět let.

"Fajn. Ať je Jin v osm v posteli. A žádné sladkosti. Já jdu, ať nepřijdu pozdě." Zamávala jsem jí, ještě dala Jinovi pusu na tvář. "Nezlob tetu Ronnie, dobře?" Pohladila jsem ho po vlasech a opustila byt, ve kterém jsme žili.

"Spolehni se, Nicole." Jen jsem se usmála a v šatech a botech na podpatcích jsem si odemkla auto. Následně jsem vyjela do nedaleké restaurace, kde jsem měla s jistým Jayem Parkem zamluvenou schůzku.

Byla jsem tu o celých pět minut dřív, takže jsem se pohodlně posadila ke stolu a čekala.

Rozhlédla jsem se po restauraci. Bylo to tu hezké. Hrála příjemná hudba a já se zaposlouchala. Nevšimla jsem si, že k mému stolu přišel muž v mém věku.

Byl oblečen do černých kalhot, bílé košile a hořčicového saka. A co dovolovaly rukávy, měl i několik tetování. Tohle je ten Jay Park? Omg.

"Vy jste Nicole?" Zeptal se a prohlédl si mě

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vy jste Nicole?" Zeptal se a prohlédl si mě. Stoupla jsem si a poklonila se.

"Wang Nicole. A vy jste jistě Jay Park, že?" Usmála jsem se.

"Těší mě." Vzal mou pravou ruku do své levé a jemně mě políbil na její hřbet.

"Jsme od sebe pouze o dva roky, co si tykat?" Nadzvedl obočí a já se nezmohla na žádná slova.

"Uhm, jasně, ráda," jako správný gentleman mi odstrčil židli a já se posadila. Jako bych na té židli neseděla už předtím.

"Takže... jak dlouho jsi sama?" Začal konverzaci a nejspíš chtěl rovnou přejít k věci.

"Pět let od té doby, co mě a mého syna můj ex-manžel opustil. Nestěžuji si, alimenty posílá a občas si Jina vezme k sobě na víkend, ale má toho s kapelou tolik, že ho vidíme jen na videích nebo v televizi."

"Chápu. Já ženatý nejsem a ani nikdy jsem nebyl. Jen ten pitomec, Chan-Sung, si myslí, že mě ožení. A vsadím se, že nás teď tajně sleduje." Zasmál se.

Z našeho malého rozhovoru nás vyrušila servírka.

"Dobrý večer, jmenuji se Rose a dnes budu vaše servírka. Budete si přát něco k pití?" Zeptala se profesionálně.

"Lahev červeného vína, děkujeme." Oznámil Jay a ona přikývla. Ještě nám na stůl položila jídelní lístky a odešla.

Vzala jsem si svůj lístek do ruky a listovala. Nevěděla jsem na co přesně mám chuť. Nakonec jsem si objednala kuřecí grilované maso se zeleninou.

"Čekal jsem, že zůstaneš u salátu." Zasmál se a já se jen usmála.

"Nerada jím nějak zdravě. Ono s Jinem to ani moc nejde. Je mu skoro šest, ale sní toho hodně." Odpověděla jsem upřímně.

"Dám si to samé co ty." Řekl a odložil svůj lístek.

"Takže... kde pracuješ?"

"Hlídám děti ve školce."

"Zajímavé. A Jin chodí do školy?"

"Ne. Až za pár měsíců. Je teprve květen."

"Oh. Dobře. A co tě baví?"

"Baví mě číst. A chodit ven s Jinem na procházky. Co ty?" Zeptala jsem se.

"Jsem v práci od rána do večera, ale mám tam i posilovnu, takže se i udržuji v kondici. A miluju tetování."

"Všimla jsem si. Taky jsem chtěla, ale jaksi na to nezbývají finance a ani čas na to není."

V tuhle chvíli nám servírka donesla naše jídlo a já se cítila už lehce omámená tím vínem.

Po výborné večeři jsme vyšli z restaurace a já se otřásla zimou. Jay na nic nečekal a podla mk své sako, které jsem si omotala kolem ramen.

"Děkuji." Zašeptala jsem.

"Není za co. Uhm... dala by jsi mi své číslo? Rád bych tě viděl znovu. A můžeme vzít s sebou i Jina."

Na nic jsem nečekala a vytáhla telefon.

"Ozvu se ti." Slíbil a já nasedla do auta. S úsměvem jsem strčila klíčky do zapalování, připoutala se a jela domů.

Když jsem ulehla do postele už v pyžamu, můj telefon se rozsvítil díky nové zprávě.

Unknown:
Dobrou noc a sladké sny. Jay.

Neváhala jsem a klikla na odpověď.

Me:
Ještě jednou děkuji za večeři a za krásný večer. Sako ti vrátím později. Nic

Jay:
Nech si ho, stejně ti slušelo více než mně.

Me:
Ale...

Jay:
Žádné ale. Pošli mi svou adresu. Zítra tě i s Jinem vyzvednu v 11, zajdeme někam na oběd a poté do zábavního parku. Co ty na to?

Me:
Dobře, ale oběd platím já. Nerada někomu něco dlužím.

Jay:
Ne, všechno zítra je na mě. Nech si ty peníze pro Jina na školní potřeby. Už jen pár měsíců. ;)

Me:
Fajn. Tak ještě jednou děkuji a dobrou noc. :)

Jay:
:*

Zčervenala jsem a mobil připojila na nabíječku, než jsem s úsměvem na rtech usnula.

Od té doby se mi život obrátil vzhůru nohama. Do Jaye jsem se po několika schůzkách zamilovala a po třech letech známosti si ho brala za manžela. S těhotenským bříškem, ve kterém rostla naše dcera Ronnie. Po tetě, která mě donutila na to rande naslepo jít.

"Miluji tě." Zašeptal Jay, než mě políbil u oltáře.

"My tebe taky." Zašeptala jsem na oplátku.

Pro každého je konec. A pro mě byl šťastný.

___________________________________
Pro mojí uni cancallmenicole_ 💜 snad se líbilo! 💜💜

Blind Date [Jay Park]Where stories live. Discover now