Eve geri döndük ve hemen mutfağa yöneldik çünkü mükemmel kokular geliyordu. Mutfağa girdiğimizde masanın üstündeki yemekleri gördük ve anında masaya uçtuk. Büyükanne bize yemek hazırlamış ve şuan koltukta uyuyor. Tontiş şey😄
Taehyung da ben de çok açtık ama o hemen yemeğe başlamasına rağmen ben uzun bir süre tabakla bakıştım. Yemekler harika; jajangmyeon, pilav ve tavuk salatası, normalde 5 dakikada bitiririm ama şöyle bir sorun var. Ben çubuk kullanamıyorum. Ve Tae de bunu bildiğinden salak salak gülüyo bana. En sonunda sinirlenip çubukları sıkıca tuttum ve yemeğe daldırdım.
Mir: Gül sen gül. Al bak yaptım
Lafım ağzımda kaldı. Çünkü çubuklar benim beceriksizliğim yüzünden yer çekimine karşı koyamadı ve yemek üzerime bulandı. Tabi şerefsiz Tae de anıra anıra gülmeye başladı. İnsan bi yardım eder yani.
Mir: Oğlum komik mi, bilmiyorum napim?
Tae: Salak çatal kaşık istesene.
Mir: Var mıydı?
Tae: Herhalde yani her yemek çubukla yenmiyo.
Mir: Lan madem var ben bi saattir cebelleşiyom niye söylemedin?!
Tae: Çok komikti bozmak istemedim Mimi affet😆
Mir: Komikmiş....
Hayır sorun ne biliyo musunuz? Ben çok uzun bir süre daha bu çocukla uğraşmak zorundayım.Ben masayı topladım, Tae de yardım etti. Ama hala susmadı. Hayır ben bu kadar komik olduğunu düşünmüyorum haksız mıyım?
Biz sofrayı toplayıp salona geçince kapı çaldı. Ben koşup kapıyı açtım. Annemler gelmiş ve ellerinde bir sürü poşet var.
A: Kız boş boş bakma yardım et.
Poşetlerin ikisini alıp salona geçtim. Annem ve Tae'nin annesi biraz konuştu, sonra Tae'nin annesi geri gitti. Tae büyükannesiyle yaşıyor yani annesi de kendi evine döndü. Büyükanne de uyanmış bu arada.Annem bana ait poşetleri gösterdi ve Tae ile ben onları da alıp odamıza gittik. Evde az oda olduğundan ikimiz aynı odada kalıyoruz. Geceleri konuşmadan uyuyabilir miyiz, pek emin değilim açıkçası.
Tae benden daha heyecanlı bir şekilde poşetleri boşalttı ve tek tek eşyaları incelemeye başladık. Önce kıyafetlere baktık. Canına yandığım annem, bir sürü mor kıyafet almış. Bu arada, mora takık olduğumu söylemiş miydim? Küçüklükten beri mor bişey görünce hemen almak istiyorum, etrafımda hep mor görmek istiyorum. Tae de bazen dalga geçer benle üzüm falan diye.
Tae: Heejin reis seni morlamış.
Mir:Ana kraliçem benim.
Tae:İyi bari bi süre mor bişe almam sana.
Mir:Alırsan asla hayır demem.
Tae: Ona ne şüphe.Ben bu mor "ağırlıklı" eşyalarımı yerleştirirken Tae de yatağına oturup telefonuyla oynamaya başladı. O oynarken benim de telefonum cebimde tir tir titriyo şuan. İşimi bitirip ben de Tae'nin yanına oturdum ve telefonumu açtım. Tae reis benim için kakaotalk grubu açmış.
Tae💜 kişisi,GENÇLER KANKAMLA
TANIŞIN grubunu oluşturdu.
Tae💜, sizi ekledi
Tae💜:
Millet bahsettiğim arkadaşım Kore'ye geldi slm çakın!
Jeongin:
İsmi Mirae miydi?
Tae💜:
AYNENNNNN
Jeongin:
Sa Jeongin ben
Chaerin:
Chaerin ben cnm
Changmin:
Changmin ben de üsttekinin ikizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açıklamaya Bak
FanfictionHikayeyi THE BEST LIAR adıyla vmin_mimo_yuji hesabıma geçirdim bilginize