@SerliKaraburun'a sevgiler !

181 8 2
                                    

Merhaba bugün size Serli Karaburunla yaptığım röportajı paylaşmak istiyorum.

umarım beğeniriniz. İyi okumalar ! :)

-- selam öncelikle bana zaman ayırıp röportaj yaptığın için teşekkürler :)

-Ben teşekkür ederim :)

--Biraz kendini bize tanıtırmısınız ? nelerden hoşlanırsın ? nelerden hoşlanmazsın ? ne tür müzik dinlersin ?

-Selam. Ben Serli. 13 yaşındayım. Müzik dinlemeyi, kitap okumayı ve bir şeyler yazarken içimi dökmeyi severim. Tenisten kola içmekten saatlerimi televizyon başında öldürmekten hoşlanmam. İnsanların kullandıkları kelimelere dikkat etmemelerine sinir olurum. Belli bir müzik tarzım yok. Kullağıma hoş gelen müziği dinlerim. Ancak genelde yabancı müzik dinlerim.

--Yazdığın ilk Hikayenin adı neydi ? o ilk hikayeyi nasıl yazmaya karar verdin ?

-Yazdığım bir çok tek bölümlük oldu. Eskiden bunşar sadece okul ödevlerim içindi. İlk yazdığım tek bölümlük hikayenin ismi İntikam Günümdü. İsmi her ne kadar klişe bir hikayeye benzese de hikayenin klişe olmadığını garanti ederim. O hikayeyi yazmayı hiç düşünmüyordum. Bir gün müzik dinlerken sinirlenmiştim. Herkese karşı bir nefret dolmuştu içim. Çok karamsardım ve içimi dökmem gerekiyordu. Ortaya da bu hikayem çıktı. Bu tek bölümlük hikayrm wattpad de yok. Wattpad de olan ilk hikayemin ismi Labirent. Kendime yazmak konusunda güvenmediğim zamanlardı. Bu işte çok acemi olduğum için kendime kızıyordum. Bir gün 13 yaşındaki kişilerin ağzından hikaye yazılmadığını düşündüm. Hep gençkızların ağzından anlatılırdı ve 13 yaşındakilerde gençkızdı. Aynı zamanda daha çocuk olanlarında trajik uaşamlarının olduğunu düşündüm. Ortaya Labirent çıktı.

---Peki facebook hesabın varmı ? Fan sayfan varmı ?

-Facebook hesabım var ancak bir fan sayfam yok. Daha o kadar ünlü değilim.

--Seni sevenler olduğu gibi sevmeyenlerde vardır elbet. Sana hiç önyargıyla yaklaşan oldu mu ?

Önyargıyla yaklaşan çok oldu. Özellikle de bir zamanlar hoşlandığım bir çocuk. Berbat yazdığımı savunurdu hep. Ancak ben ona güzel yazdığımı kanıtlamak isterdim. Bir gün yazdım ve ağzını açamadı. Sadece sustu ve başkalarının beni övmesine izin verdi. Bunun üzerine dedim ki insanlar ne derse desin ben güzel yazıyorum. Yazdıklarımı sevmezlerse sevmesinler

--Severek okuduğun bir kitap varmı ?

En severek okuduğum kitaplar John Green'in Alaska'nın Peşinde kitabı ve Graig Silvey'nin Tanrı'nın Unutulan Çocukları.

--En sevdiğin renk nedir?

En sevdiğim renk turkuaz ve bordo

--Hikaye yazmayı mı ? okumayı mı ? tercih edersin .

Hikaye yazmayı tercih ederim. Çünkü içimi dökmeden yaşayamam. Kitap okumayı da severim ancak yazmadan olmaz!

--Seninle daha önce birileri röportaj yaptımı ?

Sadecd bir kişi röpörtaj yaptı. O da daha yayınlamadı. Daha kitabı bile yayınlamadı. Röpörtajların birikmesini bekliyor o şekilde paylaşacak. Yani benimle röpörtaj yapan ikinci kişisin.

--Favori şarkıların neler ?

Favori şarkılarım Rihanna'nın What Now ve Şebnem Ferah'ın Deli Kızım Uyan şarkısı

--En sevdiğin film ?

En sevdiğim film Kız Kardeşimin Hikayesi.

--En sevdiğin dizi ? 

En sevdiğim dizi Lost Girl

--Vucüdunda en sevdiğin yer neresi ? 

Hiç beklemediğim bir soru :) Sanırım bacaklarım.

--Pop mu ? caz mı ?

Pop

--Papatya mı ? lale mi ?

Papatya

--Burdan hayranlarına söyliyeceğin birşey var mı ?

Burdan hayranlarıma selam söylüyorum :) Sizi seviyorum. Benimle olduğunuz için teşekkürler.

Evet eee bugün bir röportajın sonuna geldik. eee kendinize iyi bakın . yeni röportajlarda görüşürüz :) xx

Not:BU arada serli karaburunun labirent kitabını tavsiye ederim. bir göz atın  ;)

Wattpad ' ın Yazarları İle RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin