3. Vaše tvorby

311 17 5
                                    

Meno autora - Doneliney_

Recenziu ti dávam iba teraz, z dôvodu že na starý účet som zabudla heslo, ospravedlňujem sa ti. Nuž ďakujem že si sa ozvala .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Názov príbehu - Strácam sa v tvojej tvári 

Celkom zaujímavý názov si zvolila, podľa názvu človeka napadne viac veci o čom príbeh je, ale osobne to čo som si myslela si vyvrátila hneď, ako som si otvorila opis pribehu. Názov celkom sedí, mne osobne sa veľmi páči, taký obyčajný, no zároveň aj neobyčajný.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Obálka...

Obálku na tvoj príbeh, máš dobrú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obálku na tvoj príbeh, máš dobrú. Ale podľa mňa celkom obyčajnú, mohla si zvoliť lepšiu fotku, a trochu sa s tým pohrať. Pozadie je síce veľmi dobré, ale predsa len ma irituje to dievča.
Názov máš v pekne zvolenom písme, celkom sa tam, podľa mňa hodí.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Popis príbehu...

Mňa to osobne celkom zaujalo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mňa to osobne celkom zaujalo. To ako si to popísala, si čitateľovi prezradila len kúsok, čo ho v podstate donúti si to rozkliknuť a čítať tvoj výtvor. Páči sa mi ako dobre si to opísala, a už len z popisu to ťahá, vedieť toho viac.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Začiatok príbehu...

Úprimne som nadšená že si tam nedala - „Ahoj volám sa Helen a mám prozopagnoziu."  začala si príbeh z inej časti, ako z jej rozprávania, či už z rozmýšľania. Tvoj začiatok ma ťahal čítať ďalej, bála som sa že tam hneď bude opisovať svoj život, ako vyzerá a podobne. Milo si ma potešila.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Dej...

Dej bol úžasný! Tak perfektne, napísanú knihu som už veľmi dlho nevidela. Vystihla si to všetko, tie pocity z tade sršali, ako keby to písala presne tá osoba. Dej bol originálny, neviem čo viac dodať. Proste, jedno veľké „WOW".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5. Gramatika...

Máš výbornú gramiatku, ja som si nevšimla nejakej výraznej chyby, nuž ani tej maličkej.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6. Všeobecne napísaný príbeh...

Priamej reči si tam nemala veľa, ale keď sa tam nejaká aj objavila, bola dobre napísaná. Medzere, čiarky i bodky boli na správnom mieste, nenašla som ani tú najmenšiu chybičku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7. To ako ma príbeh zaujal...

Zaujal ma tak ako sa len dalo, bol to príbeh, jeden z najlepších ktoré som čítala.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8. Dĺžka častí a slovná zásoba...

Časť bola dostatočne dlhá, slovnú zásobu máš tiež dobre rozvinutú.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9.  Bonusový názor...

Zlepšiť nemusíš nič, tá kniha je dobrá taka aká je. Ale určite pokračuj v písaní, si v tom dobrá.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10. Hodnotenie...

Takže za :
Obálka - 0,5 bodov (⭐)
Popis príbehu - 1 bod (⭐)
Začiatok príbehu - 1 bod (⭐)
Dej - 1 bod (⭐)
Gramatika - 1 bod (⭐)
Všeobecne napísaný príbeh - 1 bod (⭐)
To ako ma príbeh zaujal - 1 bod (⭐)
Dĺžka častí a slovná zásoba - 1 bod (⭐)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ak má ešte niekto záujem, o hodnotenie vášho príbehu napíšte mi, buď do správ alebo do komentára ❤️❤️

Úprimne recenzie Where stories live. Discover now