4. Vaše tvorby

245 10 7
                                    

Meno autora - len_Adka

Ďakujem že si sa ozvala.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Názov príbehu - Upíri bozk

Dobrý názov, vystihuje to celé a je aj celkom originálny.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Obálka...

Nie je zlá, ale úprimne mohla byť o dosť lepšia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nie je zlá, ale úprimne mohla byť o dosť lepšia. Fotka, pozadie, písmeno, proste všetko, ale ako hovorím nie je zlá, len pre mňa je to málo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Popis príbehu...

Tajomný, síce je úžasný ale predsa mi tam niečo chyba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tajomný, síce je úžasný ale predsa mi tam niečo chyba. Mohol byť lepší.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Začiatok príbehu...

Prvá veta ma potešila, ale to ako to pokračovala, no hrôza. Nemám nič proti opisu postavy, ale toto si opísala celú rodinu. Všetko by sa čitateľ mal dozvedať pomaly, fantasy sú ťažké ak to nemáš v sebe, bol by to dobrý začiatok, ale u mňa si si to pokazila tým predstavovaním.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Dej...

Je zaujímavý, len príliš... komplikovaný, máš tam milión a jedna zápletiek, ale skoro nič sa tam nerieši.. Je to celkom ppč kniha keď sa mam už takto vyjadriť, lenže mne tam chýba niekoľko vecí k tomu, aby bola úžasná. Toto je vážne málo.. Nehovorím že je ten dej zlý, len až príliš nereálny, aj na fantasy .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5. Gramatika...

Nemáš najhoršiu gramatiku, našla som pár chýb, ale nič extrémne veľké. Možno kde tu bola taká väčšia chybička, ale to si môžeš stále opraviť. Príbeh je čitateľný .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6. Všeobecne napísaní príbeh...

Nemáš tam veľké chyby, raz za čas sa tam nejaká tá chybička objavila, ale nič hrozné. Musím uznať že výborne píšeš priamu reč.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7. Ako ma príbeh zaujal...

Nič extra, keďže ja moc fantasy ani nemusím,ale naopak niektoré priam zbožňujem. Tvoja ma ničím nezaujala, jedine tým že si tam nejak dala dokopy Twilight a Upriske denníky, kto vie s čím ešte. Nie je to zlé, vážne nie, len mňa to moc nezaujalo...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8. Dĺžka častí a slovná zásoba...

Časti máš rozhádzané, jedna je kratšia druhá je priveľmi dlhá, ale väčšinou tam máš primerane dlhé časti. Nemáš zlú slovnú zásobu, nuž mohla byť viac rozvinutá, nič v zlom ale v každej jednej vete, skoro každej, bolo to isté slovo. Áno áno, niekdy to tam jednoducho patrí, ale inak vážne? Situácii si nijak nepomohla s týmto...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9. Bonusový názor...

Ako prvé, uprav si cover, vážne sprav ho jedinečným, prosím ťa o to. Škoda je takej knihy, nebolo by to také zlé na par detailov...

Za druhé, získaj originalitu, buď sama sebou a neboj sa, píš čo len chceš, hoci aký žáner, hoci akým štýlom, len neopakuj po druhých. Vážne a keď už tak, aspoň si to uprav.

Za tretie, zmeň to že do časti dáš len tak emoji, dobre súhlasím s tým že ak píšeš scénu, kde si spolu niekto píše, tak kľudne tam daj aj tisíce smajlíkov, ale ak napíšeš vetu ako napríklad : „Máme pizzu, hmm tú ja milujem 🤤😍 " Toto vážne nie je spôsob akým by si mala písať, tebe by to aj išlo, lenže nechaj svoju fantáziu pracovať, a píš podľa seba, svojho srdiečka. Nie som nejaký odborný spisovateľ, ktorý ti ide babrať do tvojej tvorby, len ti chcem poradiť, seriózne tie emoji tam nedávaj v takomto prípade.

Nič v zlom, sú to len menšie rady, ktoré môžeš ale nemusíš použiť.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10. Hodnotenie...

No pome na to.

Za :

1. Obálka - 0,5 bodov (⭐)
2. Popis príbehu - 0,5 bodov (⭐)
3. Začiatok príbehu - 0,5 bodov (⭐)
4. Dej - 1 bod (⭐)
5. Gramatika - 1 bod (⭐)
6. Všeobecne napísaný príbeh - 1 bod (⭐)
7. Ako ma príbeh zaujal - 0,5 bodov (⭐)
8. Dĺžka častí a slovná zásoba - 0,5 bodov (⭐)


Dokopy - 5,5 bodov (⭐)


Prajem ti veľa šťastia v písaní, určite sa rozvíjaj ďalej a časom to bude lepšie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ak má ešte niekto záujem, o hodnotenie vášho príbehu napíšte mi, buď do správ alebo do komentára ❤️❤️

Úprimne recenzie Where stories live. Discover now