Minuly doby, kdy se Tae dral dopředu a snažil se na sebe za každou cenu upozornit. Proto nikoho nepřekvapilo, že se držel v pozadí a při rozhovoru pro korejskou televizi odpovídal stroze a spíš se do diskuze vůbec nezapojoval. Bylo mu jasné, že je pod drobnohledem ostatních členů skupiny, hlavně Jina, nebo Hoseoka a nechtěl nikoho zklamat. Jungkooka i Jimina si nevšímal, tedy ne nezbytně, a když natáčení skončilo, byl první, kdo se zajímal, kdy pojedou domů. Pořád tu byla ta záležitost s nákupem a nakonec se rozhodl, že ji vyřídí sám.
Jiná věc byl rozhovor s Namjoonem, na který se celý den chystal. Díky tomu se občas přistihl, že ho možná víc sleduje a všímá si jeho chování. Jejich leader se ale choval jako vždy a i k němu byl vstřícný. Jakoby se nic nestalo.
Tae si po návratu domů vzal své auto a vyrazil do supermarketu. Tam strávil dobrou hodinu, ale nakoupil hromadu nových zásob, nějaké dobroty a hlavně spoustu vajec. Jin mu před rozhovorem slíbil, že pokud splní, co slíbil, udělá mu ráno k snídani palačinky. Když dorazil do domu, všichni kluci už byli zalezlí ve svých pokojích a odpočívali před dalším náročným dnem. Zítra se sejdou se svým dvorním choreografem a budou zkoušet nový tanec.
Tae všechno jídlo vyskládal, roztřídil a než z kuchyně odešel, vzal si dvě čerstvé mandarinky. Dostal chuť na ty v želé, ale nikde je v obchodě nenašel. Asi si bude muset počkat na další výlet do Japonska, nebo... na chatu s Namjoonem. Po cestě do pokoje jeho ložnici míjel, taky zpomalil, ale na dveře se zaklepat neodvážil. Co by mu vlastně řekl? Ať se na to konečně vykašle? Ale to už si pověděli přece na chatě a pak i doma. A jak to tak vypadalo, Namjoon to přestal řešit, nebo to jen perfektně hrál.
Tae udělal rozhodný krok kupředu, ruce pohrávaje si s mandarinkami, když mu jedna upadla. Rychle se pro ni shýbl, ale bohužel narazil hlavou přímo do Namjoonových dveří. Narovnal se jako pravítko, chytil za bolavé místo a vytřeštil oči. Ani nestihl pomyslet na útěk, když se dveře otevřely a přivřené oči majitele pokoje ho propalovaly přísným pohledem.
„Eh, spadla mi mandarinka, tak jsem ji sebral, ale narazil jsem hlavou do tvých dveří. Nebyl to záměr," koktal Tae. Namjoon si povzdychl, popadl ho za rukáv a vtáhl dovnitř. Promluvil, až když za sebou pečlivě zavřel a postrčil Taeho k posteli, na kterou se mladší kolega se zafuněním posadil.
„Chceš se mnou mluvit celý den. Nemysli si, že tě neznám, Tae. Pořád ses na mě díval," mračil se leader jak sto čertů.
„A kdyby?" nenechal se mladší muž zastrašit.
„Sám jsi řekl, co se na chatě upeče, se tam taky sní. Co tedy ještě chceš?" vzdychl Namjoon zoufale.
„Já? Co chci já?" zapíchl si Tae ukazováček do prsou. „Tři dny jsi se mnou nepromluvil, a když to bylo naposledy, říkal jsi něco o čase..."
„Tak už ho nepotřebuju, všechno je v pohodě. Nebo jsi snad dnes získal jiný pocit?" zavrčel leader s rukama založenýma na prsou.
„Ne," přiznal Tae.
„Fajn. Ještě pořád se mnou potřebuješ mluvit?" pokračoval Namjoon příkře. Tae se postavil a zkrabatil bradu.
„Tobě přijde normální, to jak se mnou teď mluvíš? Jak se ke mně chováš?" dal si ruce v bok. Jestli si potřebovali promluvit, tak právě teď. A ať se mu Namjoon nesnaží nakukat, že je všechno v cajku.
„Jak se k tobě chovám? Jenom to chci uvést na správnou míru. Nic to neznamenalo, takže to můžeme brát tak, že se vlastně nic nestalo..."
„Fajn!" mávl Taehyung afektovaně rukou a při odchodu ke dveřím vrazil do staršího kolegy ramenem. „Doufám, že je to vyřízený," dodal ještě, jenže ho Namjoon lapil za límec trika a vrátil zpátky.
YOU ARE READING
Broken Heart /Namjoon x Taehyung /vmon//✔️
FanficChodili spolu tři roky a pak se rozešli. Protože se jeden z nich zbláznil do někoho jiného. Nic neobvyklého, stává se to denně, ale pokud jsou všechny tři osoby z jedné k-pop skupiny, může to být docela problém. Tae má velmi omezený čas, vzpamatova...