samimiyetsiz tebessüm

30 16 5
                                    

Dünler, öbür günler ve hüzünler.Geçen yine çok durgunduk hatırlıyorum.
Karanlıktı heryer sadece sigara içenler fark ediliyordu.hasret acımasızdı, ölümle hiç ummadık bir anda karşılaşabilirdik. Ama onunla karşılaştım oda bi tür ölüm sayılır. Kafam güzeldi,oda güzeldi ama kafam daha güzeldi sanırım, yani emin değildim. Konuşmuyordu benimle şaşırmadım bende konuşmuyordum demek istediğim birşey yoktu. Çünkü yorgundum insan yorulunca hiç birşey yapmak istemez.ne tür bir yorgunluktu bilmiyordum.sanırım onunla uğraştığım için,merak ettiğim için ve sevdiğim için yoruluyordum. Gereksiz bir kalabalık vardı gereksiz bir muhabbet.birde yanlızlık vardı ve ben vardım.yanlızlığı seviyorum oda beni.oda yanımdaydı dikilmişti öyle karşıma ne istediğini bilmiyordum merak ettim ve sordum.

"Neden geldin?

"Ben, özür dilerim seninle öyle konuştuğum için kalbini kırdığım için özür dilerim  beni affet.

Ben çok şaşırdım ufak bir tebessüm oluştu yüzümde öyle samimiyetsiz.

"Ne dediğini anlamıyorum.

"Özür dilerim dedim ya beni affet

"Ne diye özür diliyorsunki? ben hiç bir zaman sana küsmedim. Kalbime gelince benim kalbim seni tanıdığım gün kırıldı. özür mözür boş şeyler anlamsız.
Sen bana "bitirelim" dediğin gün saygı duydum. ne için dedim bir nedeni vardır elbet başkası var dedin ben mutluluklar diledim ve artık konuşmayalım dedim bu yüzden sana kızgın olduğumumu sanıyorsun. ya benim son sözüm bile iyi niyetli "mutluluklar diledim" daha ne istiyorsun benden o başkası dediğin kişinin yanına gitsene ne işin var burda?

Hafiften ağlamaya başladı takmadım yanından ayrıldım  yoksa kendimi suçlu hissederdim ve gittim Çünkü bu hayatta benim için daha değerli şeyler vardı. ailem vardı, annem vardı .Ezan çoktan okunmuştu geç gitmek istemiyordum .annem merak eder üşenmeden evin yolunu tuttum .yolda yürümek gecenin en havalı eylemi gibi herkes yürüyordu insan trafiğine yakalanmıştım resmen.kuytu sokaklara vardım  en soldaki gri arabanın kaportasına yaslanıp paketimdeki son sigarayıda yaktım. Karanliktı gece hayındı..🌙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karanfil dermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin