Çok Şey İstemedim Ki..

195 17 2
                                    

Sadece elim üşüdüğünde elimi cebime koymak değil, avcuna  koymak istedim. Gözlerine bir kez olsun yakından bakabilmek, sesini her zerreme kadar hissetmek istedim. Sana birşey olduğunda, uzaktan kendime zarar  vermek  yerine, sana zarar verenleri  yok etmek istedim. Ne kadar imkansız olabilirdiki  istediklerim?

Hayatın hayallerimi yokk etmesine aldırmayarak seni. İstedim. Gülüşün, sinirlenişin, bakışın benimle olsun istedim.

Seni düşündüğümde içim yanıyor, canım acıyor. Hala "seviyor musun" dediklerinde "hayır" diyemiyorum. Tabiki unuttuğumu, o kadarda unutulmaz olmadığını söylüyorum. Sanırım kötü bir yalancıyım.

Acıyarak bakıyorlar bana. Ne düşündükleri umrumda değil elbet, ama bir düşünsene sevgilim, "o artık benim" dediğimi. Sesini ezberlediğimi, gözlerini aklıma kazıdığımı....

Karşıdan  gelirken mutlu rolü yapmak  yerine boynuna sarılmayı düşünmüştüm. Ama yapmadım, yapamadım. Ben sadece seni istedim, başkasının  olduğunu bildiğim halde.

Kızma bana. Sen başkasında olanı  hiç istemedin  mi küçükken?

Artık  gökyüzünü istiyorum, nefes almak istiyorum, her nefesimde seni içime çekmek istiyorum. Nefes almaya ihtiyacım var, sana ihtiyacım var. İkimizede mutluluk çok yakışacak gel..

Sonu YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin