שאאלום אז הכותבת השלישית שלנו היאmim-ch....מימ.
כן כל הכותבים שלי הם קשורים לקייפופ בדרך כלל,אני קוראת הרוב סיפורים כאלו.אז מימ ייאי, היא ניראלי הכותבת היחידה שכותבת סיפורים כלכך יפים ולא מפרטת סמאט,בראבוו👏👏 ,אני כן קוראת סמאט לפעמים אבל כיף לקרוא סיפור אהבה תמים ויפה,וזאת הסיבה שאני אוהבת את הסיפורים שלך ,ו. מאוד כמה סיבות:
שהיא משפפת מינהופ (שירה לא להרוג אותי,אלא אם כן את רוצה שאני אתמוך בג'יקוק😊) וזה שהיא כותבת מהמם,ושהיא כותבת סיפורים שאת יכולה ליקרא שוב ושוב מבלי להשתעמם,ו היא כותבת ויקוק,והסיפורים שלה הם בין האהובים עלי,כןן אתם יודעים דברים שוליים.אז מימ, קודם כל, היי😊.
את בטח לא מכירה אותי,כמו כל אחד מפה,אבל רציתי שתדעי שאני ממש אוהבת את הסיפורים שלך,את כותבת ממש טוב, הסיפורים שלך שונים מהסיפורים אחרים,לא רק בתוכן אלא גם ברעיון,כותב יכול לכתוב את אותו סיפור כמו שלך ובכל זאת את תיכתבי את הסיפור בצורה שונה ,וזה דבר שאני מאוד אוהבת בך,גם אם את נעלמת,את דואגת לעדכן, מה בדיוק קרה וכו'.
באחד מהסיפורים שלך על ויקוק,כתבת משפט, כלכך נכון, ותאמיני לי ראיתי את זה,כל פעם שקורה לי משהו בסגנון אני נזכרת בו וצוחקת,ומיד יודעת מה לעשות, בספר דימאנס, היה לקוק קעקוע, ששם היה כתוב, "it's all adout me"', אני יכול לבחור להיות שד או מלאך.אני יודעת שכתבת את זה בשביל הסיפור,אבל זה כלכך נכון,ואני רואה את זה אצל כלכך הרבה אנשים, איך הם מתמודדים עם השד שבתוכם בחיי היום יום שלהם, וכן גם לי זה קורה לא קצת.
שאני מגיעה למצב כזה אני נזכרת במשפט ופשוט מכריחה את עצמי להרגע ולהכניס את השד כל פעם מחדש (ניראלי יש לי תאומים כאלו🤔) .אז, מימ תודה לך, על זה שאת עובדת קשה בשבילנו, ומגיעה כל פעם עם פרק חדש ומעניין, עם עוד סיפור מהמם,אני רגועה כי אני כמעט בטוחה שאני אספיק לסיים את הסיפור האחרון שלך על נאמג'ין ,כי יש הרבה סיפורים שאני יודעת שרוב הסיכויים שאני לא אספיק לסיים,אני מקווה שהוא יגמר מהר.
אני מקווה שיהיו לך חיים יפים ומושלמים,וכל מה שתעשי ילך לך בקלות ,בצורה הטובה ביותר❣️
_O_K_
YOU ARE READING
~הסוף~
Aktuelle Literaturאז היי 😊. רציתי קודם להסביר קצת על הספר לפני שנתחיל אותו,מכיוון שזה ספר ראשון אז אני אתנצל מראש על הטעויות, אוקיי אז אני אתחיל. בפרק הראשון אסביר באריכות. הספר הזה הוא ספר להתראות מהואטפד. ותודה לאנשים שעזרו לי בתקופה ההיא , כל פרק יהיה על כותב/ת...