👏הכותבת הרביעית👏

108 10 8
                                    

טוב אז... הכותבת הרביעית יאיי🤗

הכותבת הרביעית היא   BL_Bar   כן אני מניחה לעצמי שכולכם מכירים את הסיפורים שלה, ואם לא, מה אתם עושים פה לכו לקרוא אותם ומהר.

הסיפורים שלה הם סיפורי אהבה חד מיניים, מ.ו.ש.ל.מ.י.ם,כל סיפור שלה טוב יותר מהקודם ואני מכורה אליהם קשות, קראתי כל אחד מהם כל כך הרבה פעמים שאיבדתי ספירה.

בהתחלה לא התלהבתי ליקרא ספר שלא קשור לקייפופ, אבל אז קראתי את הסיפור הראשון שלה והתמכרתי, היא כותבת הכל בצורה הכי הגיונית שיכולה להיות, כאילו הכל באמת קרה וזה סיפור אמיתי לחלוטין, ממש כמו סדרה שמרוב שהיא יפה את נכנסת אליה ומתחברת אליה, ככה הסיפורים שלה, וואו איך מתאים לי שיעשו על הסיפורים שלה עיבוד קולנועי, כי זה יהיה וואוו לגמרי.
היא ניראלי הכותבת היחידה שאני אוהבת שלא כותבת על קייפופ,למרות שאני בטוחה שאת אוהבת קייפופ, וגלידה, אני כמעט בטוחה שאת מתה על גלידה, לא סתם דחפת אותה לכל אחד מהסיפורים😂.
בכל מקרה, בר, רציתי שתדעי  שאת כותבת מושלם, ואני לא היחידה חושבת כך, אני לא מכירה אותך בכלל, וגם לא יכולה ליצור לעצמי איזה סוג של אישיות את, אבל דבר אחד אני יודעת בוודאות שיש לך כישרון לא רגיל, פשוט כיף לקרוא את הסיפורים שלך, אני אוהבת שאת יודעת בדיוק איזה פרק יספק אותנו באותו רגע,ואני מתה על הפרק ספיישל של הראיון עם הדמויות, אני אוהבת שבכל ספר שלך את מדגישה את עוצמת החברות שיש לדמות הראשית, בשבילי חברות זה הכללל בחיים, לא יכולתי לשרוד בלי החברות שלי, במיוחד אחד כזה כמו ג'ון, ג'יין, ג'סיקה, רוי, טד ואליסון, אני מתה על סוגי הדמויות האלה(במיוחד על ג'ון😏)  והכי מתחברת אליהם,תמיד שחברה שואלת אותי את מי אני יותר אוהבת משתי הדמויות הראשיות, אני עונה על אחד מחסרי הטאקט האלו😍.
את ניראת לי גם כאחת כזאת שחיה על הקצה בשביל לעשות שטויות יום ולילה ותכלס זה הכי כיף שבעולם, אני אישית חיה בשביל לעשות שטויות, ניראלי אני אפילו מגזימה קצת, ממש טיפטיפונת לפעמים😊.

אני יודעת שאחרי 'אהבה שניה' את תפרסמי עוד הרבה סיפורים ואני מאחלת לך בהצלחה גדולה עם זה, ומפרגנת לך בלי סוף.
אני מקווה שאני אספיק לסיים את הסיפור הנוכחי כי אני כבר קצרה בזמן שלפני המחיקה הסופית, אבל בנוגע לספרים הבאים אני בטוחה שאני לא יוכל ליקרא, אבל יש רבים שיעשו את זה במקומי, ואני בטוחה שהם יביאו לך את כל האהבה והפירגון שמגיע לך לקבל.

מקווה שהחיים שלך יהיו צבועים בצהוב(זה מסמל שמחה ואושר ואופטימיות) או בכל צבע שתבחרי או פשוט בכל הצבעים, תמשיכי לעשות את מה שאת אוהבת בצורה הטובה ביותר, וכמו בסיפורים תמצאי גם את את אהבת האמת שלך ,ותוכלי לחיות באושר ועושר לצד מלאא "ברים" קטנים וחמודים🤗.

ואל תשכחי: החיים הכי כיפיים שהם החיים שלך ולא של אף אחד אחר.
איך ג'ון אומר:יאאלהה ביצ'ס🤘
     

_o_k_

~הסוף~Where stories live. Discover now