Merhaba ben Yaz. Ailemle İstanbul'da yaşıyorum. Sonunda arkadaşım Gülşen'le birlikte sürekli hayalini kurduğumuz aynı üniversiteyi kazandık. Gerçi Gülşen geçen sene de kazanmıştı ama dünyanın en asosyal insanlarından olduğu ve benim dışımda kimseyle konuşmadığı için gitmemişti. Onun uzağa gitmesini istemeyen ailesi zaten dünden razıydı. Ama artık zamanı gelmişti.Tek tercihimiz olan Antalya'ya gidiyoruz.Tabi bu kolay olmadı.Babamla uzun bir kavganın ardından abimin de desteğiyle valizlerimizi hazırlayıp Antalya'ya geldik.
Babamın emlakçı arkadaşı Mustafa amca bizi karşıladı.Bize küçük ama sevimli 2+1 bir ev hazırlamıştı. Her şey tamamdı. Bizi Gülşenle evde yalnız bırakıp gitti. Heyecanımızdan ne yapacağımızı bilemedik. Bir süre sonra kendimize gelerek eşyalarımızı yerleştirdik. Artık resmi olarak burası bizim evimizdi.
Okulun ilk günüydü,heyecandan uyuyamamıştım resmen Gülşen'le hazırlanıp çıktık onu mimarlık fakültesine bırakıp kendi sınıfıma doğru yola çıktım. Ama okul fazla büyüktü yolumu kaybedebileceğim kadar büyüktü. Kafam biraz karıştı ve sonunda derse geç kaldım hemde ilk günden. Neyse ki sınıfa vardığımda şaşırtıcı bi şekilde şansım yaver gitmişti ve hoca daha gelmemişti. Bana çevrilen gözler eşliğinde kendimi bulduğum ilk sıraya attım. Yanına oturduğum kız yüzünde kocaman ve görebileceğiniz en sevimli gülüşlerden biriyle bana dönerek tatlı sevimli sesiyle merhaba ben Cansu dedi. Beynimde vay be ilk üniversite arkadaşımı ediniyorum çığlıklarını bastırarak merhaba ben de Yaz tanıştığımıza memnun oldum dedim yüzümde aynı gülümsemeyle. Sohbetimiz koyulaştığı sırada hoca içeri girdi ve mutfakta bıçaklarla şov yaparım hayalleriyle geldiğim gastronomide dünyanın en sıkıcı işletme dersini işleyerek bir takım gerçeklerle yüzleştim. Ders bitiminde Gülşenle buluşup eve geçtik.
...
1 haftadır okula gidiyordum. Beklediğimden daha çok alışmıştım ve sevmiştim.Cansuyla arkadaşlığımız da ilerlemişti.Gülşen de geldiğimizden beri beklemediğim bir şekilde sosyalleşmişti.Bu haftasonu Cansu'nun babasının mekanında okulun tanışma partisi vardı.Nerden bilebilirdim ki bu parti hayatımın pusulasını alt üst edicekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akdeniz Ateşi
RomanceAteşli bir çocuk, ailesinden kaçıp kendi hayatını kurmak isteyen masum ama asi bir kız bildiğiniz tüm kötü çocuk hikayelerini unutun.