2.

64 9 4
                                    

Shawn:

Siedzieliśmy w niezręcznej ciszy. W pewnym momencie postanowiłem ją przerwać. Wstałem, podszedłem do mojej szuflady i wyciągnąłem kilka białych kartek formatu A4.

-Może zapiszmy swoje pomysły na kartkach - podałem jej kartkę i długopis z czarnym wkładem.

Również wziąłem kartkę oraz długopis i zacząłem się zastanawiać, jakie doświadczenie byłoby najlepsze.
Stukałem długopisem w kartkę, gdy nagle usłyszałem głos Ally:

-Mam pomysł. Zrobimy osmozę.

-A co to jest? - byłem zdziwiony.

-Takie doświadczenie można zrobić w domu. Chodzi o to, że bierzesz marchewkę, robisz w niej otwór, wsypujesz sól, potem to warzywo wkładasz do słoika i czekasz 4 godziny na efekt - powiedziała jednym tchem.

-W sumie proste doświadczenie, ale za to ciekawe. Okej, robimy. - powiedziałem.

Co? Czy ja właśnie zgodziłem się z Ally? Nie możliwe... a jednak.

Poszedłem do kuchni po wszystkie potrzebne przedmioty. Trochę jeszcze nie ufałem aż tak Ally i nie jestem pewien, czy jak wrócę do pokoju to jej nie będzie, a ja zostanę okradziony. Eh...

Wróciłem do pokoju. Ally nadal tam była i nie wyglądało na to, ze mi coś ukradła. Czyżbym się co do niej mylił? 

-Powiedz mi, co się dzieje u ciebie w domu? Jak chcesz to nie musisz mówić. Wiem, ze mi nie ufasz, bo zawsze cię olewałem i znęcałem się, ale ja na serio chcę Ci pomóc, uwierz mi.

-No dobrze... Więc jestem z patologicznej rodziny. Moja mama jest bita i nie może nic zrobić, a mój ojciec się znęca i psychicznie jak i fizycznie nade mną. Cięłam się i- zaczęła płakać.

Usiadłem bliżej Ally i przytuliłem ją? Ja się do niej przytuliłem. Nie wierzę, że to zrobiłem.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 12, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

I Want You To Stay | S.M.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz