Güçlü Ve Uzun

6.6K 145 33
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk yazıma saçlar ile başlamak istedim. Her bayan uzun ve sağlıklı saçları olsun ister. Çok ekonomik yöntemlerle ve az zaman ayırarak güzel saçlara sahip olmak mümkün. Ne yazık ki ben saçlarımı her gün düzleştirmekten 5 ayda bir boyatmaktan gencecik yaşımda saçlarıma zarar veren o kızlardan biriyim. Saçarım önceden küttü ve 2 yılda belime kadar uzadı ama sonra bu uzama durdu dökülmeler, kırılmalar hatta saç diplerimde acımalar olmaya başladı. İlk olarak düzleştiriciyi tamamen bıraktım sonra kuaföre gidip saçlarımın kırıklarını aldırdım ve ne yazık ki 4 Parmak kadar kırık dolu saçımı kestiler. Saçlarım biraz kısalmıştı evet ama artık kırıksız hava alan sağlıklı olmak için can atan saçlarım vardı.Bizim yaptığımız hatalardan bir diğeri saçlarımızın kırklarını aldırdıktan sonra nasıl olsa artık kırık yok diyip saçlarımızın uçlarını kestirmeyi ihmal etmek. Arkadaşlar ben her ayın birinde kuaföre gidip saçlarımı uçlarından kestiriyorum ama sadece hava alacak kadar kestiriyorum öyle 1 2 parmak kadar falan da değil tırnağınızın ucu kadar kestirin arkadaşlar maksat hava alsın yani saçınızı kestikten sonra yere düşen saç bile göremeyin o derece diyorum :) Bu benim saçlarımı 2 ayda 3 parmak uzattı ,ben bile inanamadım o yüzden her ay mutlaka hava aldırıyoruz saçlarımıza.Sonra eczaneye gidip saçlarımız için doğum kontrol hapı alıyoruz . Yanlış duymadınız doğum kontrol hapı :) İnternette hep duyuyordum ve eczaneye gidip sordum. Saçları uzattığı doğruymuş ama yıkarken yüzüne getirme tüylenme yapabilir dedi. Açıkçası ben kullanırken hep saçlarımı öne doğru atıp öyle yıkadım yüzüme geldiği de oldu elbet ama öyle tüylenme falan hiç olmadı. Şimdi bunu nasıl kullanacağınızı anlatayım kontrol haplarının hepsini ezin un ufak edin ve sonra şampuanınızın içine ekleyip bir güzel çalkalayın ayrıca saçlarım dökülmesin diyorsanız 10 damla kadar da çam terebentin yağı koyun derim. Eğer saçlarınız çok karışıyorsa uçlarına saç kremi de sürün ama ben kullanmıyorum onun yerine banyodan çıktıktan sonra mavi su ile saçlarımı açıyorum .Mavi suyu kuaförler hep saçlarımızı açmak için kullanır ve pahalı bir şey de değildir 5/6 tl gibi bir fiyatı olması lazım tam hatırlayamıyorum .Sadece uçlarına sıkıp yastıklı fırça ile tarıyorum daha sora havluyla nazikçe bir güzel nemini alıyorum ve Down Under Natural's adında mükemmel kokulu saç serumunu avcumun içine nohut kadar döküp hafif nemli saç uçlarıma sürüyorum.Eğer kırığınız varsa yok gibi gösterir ya da saçlarınızın uçları karışıyorsa buna son verir. Ağırlaşma, yağlanma yapmıyor. Bütün bu işlemlerden sonra saçlarınızı doğal haliyle kurumaya bırakabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda saçlarımızı doğal kurutunca kabarıyor şekilsiz oluyor diyenler için doğal bir öneride bulunacağım. Arkadaşlar sizin de saçlarınız için yaptığınız şeyler varsa benimle yorum atıp paylaşın güzel günler dileğiyle :) Niss.

Doğum Kontrol hapı (Eczaneden en ucuzunu alın 4 - 5 TL)

Çam terebentin yağı (Aktarlarda 5 TL)

Mavi su (8 TL Gratis tarzı yerlere de bulabilirsiniz )

Down Under Naturalr's saç bakım serumu (18 TL civarı tam hatırlayamıyorum.Gratis )

Saç Uzatma YöntemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin