🐈🐈🐈

5 0 0
                                    

Beberapa hari kemudian,
Weh,aku akan rindukan kau,jaga diri elok2 tau..aku syg kau.....

Alalalaala jangan nangis ika,pandailah aku jaga diri sendiri...kau tu janganlah risau sangat bukan ada apa2 pun yang nak berlaku...

Eheehehe,kau jangan cakap macam tu ..takut pulak aku nk tinggal kau sorang2....aku risau wehhh

Shuhhhhh,aku kata jangan risau....

Aku tetap risau..kau kawan yang ada masa susah senang aku...mana aku tak risau...

Ok fine,dengar ni elok2

Dengar apa????

Ishhh sabarlah,

Hemhem,saya sya iaitu kawan baik kepada ika berjanji akan menjaga diri saya sendiri dengan baik sepanjang dia tiada di samping saya kerana perlu pulang untuk berjumpa keluarga kerana ada perkara yang tidak dapat dielakkan berlaku ataupun masalah keluarga dan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak diingini berlaku keatas diri saya sendiri..saya mohon agar kawan baik saya iaitu Ika ..jangan menangis...Sekian..(sambil tersenyum)

Wuarghhhhhhh,kenapa kau kata macam tu...huhuhuhuu...sampai hati kau ..jangan kata macam tu lagi..takkan ada benda buruk berlaku pada kau nanti...huhuhuhuu

😑😑k fine...tapi takyah lah nangis macam ni...kau nk jumpa keluarga kau kan..jadi tak payah laaa nangis..kalau tak aku takkan cakao dengan kau lagi....

Ok2 sorry2...aku tak nangis dah...(try too smile)

Macam ni la kawan aku...senyumlah ikhlas sikit.........baru cantik ni tak hodoh jee bila kau nangis..
Hahahahahahhaha

Ishh,kau ni bukan nk pujuk aku tapi lebih sakitkan hati aku yang sedia terluka disebabkan kau....

Hihihi,jangan marah..

Tak marah..lerrr

Betul ni..?
Yee,macam mana aku nak marah kau..aku tak sanggup..

Oh so sweet,hihihihii

Biasa2 je kita...dah jom hantar aku gi airport

Jom2...hihihihi

MY REAL LIFEWhere stories live. Discover now