Bir Ünlüyü Tavlamak
Kural 1: Twitter, Twitter, Twitter
''Hayır yani anlamıyorum ki? Hergün beşyüz bin tane tweet atıyorum resmen! En azından birini bile görür insan ya? Haksız mıyım Rose?''
''Hıhı,evet...''
Sandalyemi yatakta uzanmış yine şu metal müzik dergilerinden birini okuyan Rose'a doğru çevirdim .
''Tanrı aşkına Rose! Biraz bana moral ver bir şeyl1er yap ya? Of kafayı yiyeceğim !''
Başını dergiden kaldırmadan konuştu.
''Üzgünüm Keyesha. Ama hayatını o Styles mıdır Sitilis midir her kimse onun dikkatini çekmek için boşu boşuna harcıyorsun.''
Homurdanıp yeniden bilgisayarıma döndüm ve yine tweet atmaya koyuldum.
Onun adı Harry Styles. Hem sikmişim hayatını, bir gün..''
Bir dakika durun.
Bir dakika, bir dakika, bir dakika?
''Ne oldu'' dedi Rose merakla. Kekeleyerek ekranda gördüğüm kutucuğu elimle işaret ettim .
''R-Rose b-ben y-yanlış mı g-görüyorum y-yoksa H-Harry beni t-takip edip b-bana mesaj mı a-atmış?''
Ben ne olduğunu anlamadan Rose koştura koştura yanıma geldi ve ekrana bakıp başını salladı. ''Evet Kayesha doğru. Doğru görüyorsun.''
Gözleri iyice irileştirdim ve hemen fare imleciyle Harry'nin bana attığı mesajı açtım.
''ANA SAYFAMI SİKTİĞİNİN FARKINDASINDIR UMARIM? HER NEYSE SENİ TAKİP EDİYORUM AMA LÜTFEN DUR ARTIK.''
Mesajı görünce hayal kırıklığına uğramam falan gerekirdi ama ben resmen aptal aptal sırıtıyordum. Çünkü bu bir başlangıçtı ve ben onu tavlayana kadar durmaya hiç niyetim yoktu.