Bir Ünlüyü Tavlamak -4. Bölüm
Kural 4: Çevrendekilere hava at. Şaka mısın kızım Harry Styles seni takip ediyor?
Okula bir girişim vardı ki görecektiniz. Harry'e egoist diyordum ama bu gidişle ben daha da beter olacaktım. Ama tadını çıkarmam gerekiyordu. Özellikle bizim okuldaki Twitter tayfasının iyice gözüne sokmalıydım Harry'nin beni takip ettiğini. Beter olsun sürtükler.
Okulun koridorlarında Rose ile ilerlerken etraftaki kızların beni yolmak istercesine bakışlarını görmezden geliyordum.
"Kayesha sence de fazla abartmadın mı?" dedi Rose oflayarak. "Yani alt tarafı seni takip ediyor."
Durdum ve gözlerimi kocaman açarak Rose'a baktım.
"Alt tarafı mı? ALT TARAFI? Burada Harry Styles'tan bahsediyoruz!" dedim sesimi yükselterek.
"Evet Kayesha sana katılıyorum."
Kafamı sola çevirdiğimde karşımda Melissa'yı gördüm. Tanıştırayım, bizim okulun en popüler kızı.
Gözlerimi devirerek ona döndüm. "Merhaba Melissa. Nasıl gidiyor?"
Gülümsedi. "Harika! Duyduğuma göre Harry Styles seni takip ediyor öyle mi?"
Keyifle sırıttım. "Evet öyle."
Melissa alayla güldü. "Ne tesadüf Harry beni de takip ediyor. Ne kadar da şanslıyız."
Beni ağzım açık öylece bırakarak yanımızdan ayrıldı. Az önce ne dedi o? Harry onu da mı takip ediyor? Hasiktir ooff!