1.

81 8 0
                                    

Duvarlar duvarlardir benim en yakın arkadaşım .beni sahiden dinleyen ve hiç bir zaman yargılamayan. istediğin kadar konuş ağla ne gozyaslarini söylüyor gösteriyor sana nede yanlizligini .duvarlardir benim en yakın arkadaşım ayna gibi değildir mesela karşısına geçip ağlayınca göstermez o anki bitmisligini çirkinligini her baktığın yerde görebilirsin onu hiç bir zaman bırakmaz seni anlatabilirsin bütün içindekileri tehtit etmez mesela yada sürekli seni küçük düşürmez yanında ağlamaktan korkmassin çünkü bilirsin ki dilsizdir onlar .Bu zamana kadar kaciyla konuştum kaçına ağladım bilemem ama tek emin oldugum şey tek dost onlardır bana. yanlızlık bile güzeldir aslında en azından çevrende birçok insan olmasına rağmen yanlızliktan yakinmazsin çünkü bilirsin çok insan vardır yüzüne gulen Arkadandan iş çeviren .
Mesela bana göre her insan katildir çünkü elbette içinde öldürdüğü birisi veya birileri vardır mesela ben içimdeki küçük kızı daha çok küçükken öldürdüm. Ve ben çok büyük bir ders çıkardım Kimseden birşey bekleme nasıl bir dünyada yaşamak istiyorsan ona göre davranmalisin kimin ne dediği veya ne diycegi umrunda bile olmamalı ama yinede hayatını sen seciceksin davranışlarında belki güzel bir adımla hayatın yeniden başlıcak yada belkide tek Bir kontrolsuz adımla hayatın dahada beter olucak.

Uzun Bir Uyku ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin