Quinze

810 64 15
                                    

Janedukie

YAH!

JEON JEONGGUK!!!

NEDEN OKULUN ORTASINDA DUDAKLARIMA YAPIŞIYORSUN!?!

Ggukggukie

Yapışıyorsun mu?

Madem ben yapışıyorum sen niye kalşılık veriyorsun?

Janedukie

Çünkü

Çünkü niye vermiyeyim ki?

Ggukggukie

Hoşuna gittiğini bende biliyorum

Bu yüzden karşımda kitap okuyormuş gibi yapıp bana mesaj atma

Yanıma gel

Seni özledim
[Görüldü 13:36]

Çok güzel gülüyorsun


༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶


Jennie gülüp başını bana çevirmişti. İşte o an emindim ki tüm dünyayı verselerde Jennie'yi kimseye değişmezdim, değişemezdim.

"Jeongguk-ah"

"Hımm?"

"Hımm? Beni buraya sen çağırdın niye hımm diyorsun?"

Tekrardan kıkırdamıştı.

"Jennie-ah nasıl beni her saniye kendine aşık etmeyi başarıyorsun?"

Utanmıştı ama hala yüzüme bakıyordu.

"Aynı senin bana yaptığın gibi, değil mi?"

"Bilmem öyle mi?"

"Zeki biri olduğunu düşünmüştüm ama sen daha bu kadar basit bir soruyu bile cevaplıyamıyorsun. Üzüldüm"

"Jennie yanlış anlama ama bana ne zaman aşık olduğunu bilmek istiyorum. Her şey çok hızlı gelişti. Sanki bir rüyadayım ve her an uyanabilirmişim gibi geliyor"

Cevap vermeden önce yan dönüp kafasını omzuma yaslamıştı. Konuşmaması beni tedirgin etse de kafasını omzuma yaslaması hoşuma gitmişti.

"Aslına bakarsan seni ilk basketbol oynarken görmüştüm. Yanlış hatırlamıyorsam üniversiteye ilk başladığımız seneydi. Basketbol oynarken aşırı havalı gözüküyordun aşırı mutluydun ve gülüyordun. O an sana bakıp "işte tam aradığım erkek tipi. Umarım onu bir daha görürüm" demiştim. Seni o sene okulda görmüştüm ama hiç yanına gelemedim. Etrafın kızlarla çevriliydi ve ben yanına gelmeye aşırı korkuyorum takii bana mesaj atan kişinin sen olduğunu öğrenene kadar. Seni okulda da biraz izleyince senden hoşlandığıma karar vermiştim. İşte şimdi burdayız ben seninin omzuna sana nasıl aşık olduğumu anlatıyorum ve sende, ben söyleyene kadar beni gülümseyerek dinlediğini fark etmiyorsun. Jeongguk-ah seni seviyorum"

Haklıydı. O söyleyene dek gülümsediğimi fark etmemiştim. Sevdiğim kızdan bunları hoşuma gitmişti. 

"Sanırım gerçekten zeki değilim bana yardım etmeye ne dersin?"

"Anlamadım?"

"Diyorum ki bana yardım eder misin?"

"O nasıl olucakmış?

"Evime gelip beni çalıştırabilirsin... Bu akşam?"

Söylediğim şeye ben bile şaşırmıştım ama o bana dönüp gülümsemişti.

"Tamam, olur. Bugün dersim ikide bitiyor ama çocuklara ders çalıştıracağıma söz vermiştim bu yüzden altıda çıkıyorum... Bilgin olsun"



Diğer bölüm smut ve final

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölüm smut ve final

Ek bölümde yazacağım diyorum sonra yazmaya üşeniyorum o yüzden son bölümü smut yapacağım. (Tabii yapabilirsem ama çokta şey etmeyin:)

Buda bittikten sonra From Heaven'a devam ediceğim.

[Let's Play A Game] ↬ [Ninigguk] [√]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin