Jennie, çocuklarla bana doğru geliyordu. İlk Donghyuck ben görmüştü ve parmağı ile beni göstermişti. Jennie bana doğru dönüp gülümsemişti, çocuklara birkaç bir şey daha söyledikten sonra yanıma doğru koşup sarılmıştı.
"Beni özledin mi gguk-ah?"
"Buda soru mu ben seni yanımdayken bile özlüyorum. Şimdi arabaya binmeye nedersin?"
Kapıyı açarken konuştu;
"Sanki evetten başka şansım var"
"Haklısın yok"
🍒🍒🍒🍒🍒
Evime gelmiştik. Jennie bana döndü ve birkaç saniye bana garip bir şekilde baktı.
"Zengin olduğunu ve bir rezidansta yaşadığını biliyordum ama bu kadarını tahmin etmemiştim"
"İstediğin zaman gel. Benim evim senin evin, senin evin benim evim"
"Aynı babam gibi konuştun bir daha yapma bunu"
"Tamamdır nini"
Arabadan inip asansöre binmiştik. Bana bakıyordu ama biraz sinirli ve şaşkın bir şekilde benim de aklıma ne oldu diye sormak gelmemişti. Bana yaklaşık 40 saniye baktıktan sonra konuştu.
"Jeongguk-ah bana hangi katta oturduğunu mu söyleyeceksin yoksa butona sen mi basacaksın ya da asansöre başkalarının binip bozi herhangi bir kata çıkarmalarını mı bekleyelim?"
Ah! Salak ben asansör hala birinci kattaydı ve ben hiçbir şey yapmamıştım.
"22. Katta oturuyorum"
Onaylar sesler çıkarttıktan sonra tuşa basmıştı.
🍒🍒🍒🍒🍒
Eve girdiğimizde ne yapacağımı şaşırmıştım. Ders için çağırmıştım, başka bir şeyler istemek mantıksız olurdu diye düşündüğümden konuşmaya başlamıştım.
"Şey hangi konudan başlamak istersin?"
"Gguk-ah beni buraya ders için çalışmadığını biliyorum bu kadar kasmana gerek yok. Bu yüzden şimdi yanıma gel ve yemek yapalım karnım aç sonrada film izleriz ne dersin?"
"Bana uyar"
🍒🍒🍒🍒🍒🍒
Yemeğimizi yedikten sonra salondaki koltuğa oturup film izlemeye başlamıştık. Daha doğrusu o benim kucağıma kafasını koymuş filim izlerken ben onu izliyordum. O aşırı mükemmeldi, kusursuzdu, güzeldi de. En önemlisi Jennie benim gerçeklerden kaçışım yeni bir sayfa açışımdı.
Biraz daha yüzünü incelemeye başlamıştım. Ufak sebimli burnu, kedi gibi gözleri, mantı yanakları, dolgun dudakları... Sanki özel olarak benim için yapılmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Let's Play A Game] ↬ [Ninigguk] [√]
FanfictionGgukggukie Ve unutma Bu oyunu ilk sen başlattın Kaçmak için çok geç Not: +18 yerler olabilir Tamamlandı✔